Kotlet schabowy - klasyczny

11. Data: 2005-07-23 17:29:03

Temat: Re: Kotlet schabowy - klasyczny
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hh wrote:
> ale chyba miesko nie to..................... :-)

Na 100% !
Za Gierka schabowe robili z kryla - a teraz z soi
:)

sadyl

12. Data: 2005-07-24 18:21:40

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> O to właśnie chodzi. Przede wszystkim wieprze były inne.
>
> Władysław

Świnie proszę szanownego pana. Wieprze to się pojawiły w dobie
prostowania języka.
;-)
A więc ;-) świnie żyły sobie w spokoju i jadły dobrą paszę, kury
grzebały w ziemi i dziobały równie smaczne zielonki i ziarna zbóż oraz
traw przez co jajka miały i kolor i ładny zapach a bułki były robione ze
zboża prawdziwego czesto rosnącego [z biedy] na oborniku.
To wszystko razem składało się na ten poszukiwany efekt końcowy w
postaci schabowego jak u mamy.
;-)
pozdr. Jerzy

13. Data: 2005-07-24 18:24:56

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl napisał(a):

> Na 100% !
> Za Gierka schabowe robili z kryla - a teraz z soi
> :)
>
> sadyl

Ze soi to teraz robi się nawet i mleko i krowę proszę szanownego sadyla.
I bez kpin proszę bo to najbardziej "wykorzystywana" roslina.
;-)
pozdr. Jerzy

14. Data: 2005-07-25 06:30:33

Od: "Kasia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze mi ktos podac przepis?
Bardzo Was prosze.

pzdr

15. Data: 2005-07-31 18:24:40

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> Moze mi ktos podac przepis?
> Bardzo Was prosze.

Czy Ty w ogóle czytasz to co Ci ludzie odpisują???? To nie z przepisem
jest problem a ze składnikami i nie poradzisz na to nic....
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

16. Data: 2005-07-31 21:59:34

Od: "Zajad" <z...@f...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Ty w ogóle czytasz to co Ci ludzie odpisują???? To nie z przepisem
> jest problem a ze składnikami i nie poradzisz na to nic....

Moim zdaniem to bzdura. Oprocz jajka. Pasze maja znikomy wplyw na smak
miesa. Na jajko owszem. Kup schab, rozbij, posol ( nie pieprzyc!!!) potem
maka jajo domowe i bulka tarta zrobiona domowo.

Zajad

17. Data: 2005-07-31 22:30:10

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zajad" <z...@f...art.pl> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem to bzdura. Oprocz jajka. Pasze maja znikomy wplyw na
> smak miesa. Na jajko owszem. Kup schab, rozbij, posol ( nie
> pieprzyc!!!) potem maka jajo domowe i bulka tarta zrobiona domowo.

Taaaaaa, a te jajo to najlepiej żeby sobie sama zniosła, nie?
Ania

18. Data: 2005-08-01 06:21:01

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dcjhj2$be1$1@inews.gazeta.pl>, "Zajad" <z...@f...art.pl>
wrote:

> Moim zdaniem to bzdura. Oprocz jajka. Pasze maja znikomy wplyw na smak
> miesa.

Tak? Zawsze mi się wydawało, że podstawowy.

Władysław

19. Data: 2005-08-01 07:56:06

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** Zajad <z...@f...art.pl>:

> Moim zdaniem to bzdura. Oprocz jajka. Pasze maja znikomy wplyw na smak
> miesa.

Jadłeś kiedyś kurczaka pędzonego na mączce rybnej? Nie polecam...

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

20. Data: 2005-08-01 23:25:54

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 31 Jul 2005 22:59:34 +0100, "Zajad" <z...@f...art.pl> wrote:

>Moim zdaniem to bzdura. Oprocz jajka. Pasze maja znikomy wplyw na smak
>miesa. Na jajko owszem. Kup schab, rozbij, posol ( nie pieprzyc!!!) potem
>maka jajo domowe i bulka tarta zrobiona domowo.

Kup schab z fermy przemyslowej albo z prosiaka hodowanego przez
Kaszuba z Helu na sprzedaz...

Albo prosciej - od razu kup dorsza i schabowego z tego usmaz!
Nigdy ci kotlet dorszem nie zajezdzal?

-
Darek

ciasto drożdżowe "z blaszki"
"PILAW"
[OT]Ukraina - kuchnia
[SPAM] [ALLEGRO] SPRAWDŹ NIE POŻAŁUJESZ :-)
chińszczyzna