Kowalem swego losu...

21. Data: 2013-09-08 18:36:07

Temat: Re: Kowalem swego losu...
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
news:l0i4lu$hlt$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
leksa.html

> Nie, nie o Wałęsę:-D , nie o elektryka, ale wlaśnie o "Wielkiego
> Cybernetyka".. Gdzie to było..,? Może w "Łowcy Androidów"??

Nasz Stasiu Lem, niestety ś.p.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

22. Data: 2013-09-08 20:04:03

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 18:22, Ikselka pisze:

> "Bajki Robotów"?

Nie, tego to akurat nie znam.

23. Data: 2013-09-08 20:05:57

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 18:36, Chiron pisze:
> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

leksa.html

> Nasz Stasiu Lem, niestety ś.p.

Chiron, bądź tak dobry i przypomnij w której to było książce, Ten termin
"wielki cybernetyk" normalnie nie daje mi spać... Normalna skleroza mnie
chyba dopadła..
No faktycznie niestety, był jeden i niepowtarzalny... kontynuatora
raczej szybko nie doczekamy.

24. Data: 2013-09-08 20:54:25

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chyba dopadła..
> No faktycznie niestety, był jeden i niepowtarzalny... kontynuatora raczej

"Bajki Robotów"
http://www.google.pl/?gws_rd=cr&ei=T8csUr_wHMb54QTrm
oGQAw#q=%22wielki+cybernetyk%22+lem

25. Data: 2013-09-08 21:45:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Sep 2013 20:05:57 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> chyba dopadła..
> No faktycznie niestety, był jeden i niepowtarzalny... kontynuatora

"Bajki robotów".

26. Data: 2013-09-08 21:47:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Sep 2013 20:54:25 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> "Bajki Robotów"
> http://www.google.pl/?gws_rd=cr&ei=T8csUr_wHMb54QTrm
oGQAw#q=%22wielki+cybernetyk%22+lem

No przecież pisałam.

27. Data: 2013-09-10 22:52:07

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 20:54, Chiron pisze:

> "Bajki Robotów"
> http://www.google.pl/?gws_rd=cr&ei=T8csUr_wHMb54QTrm
oGQAw#q=%22wielki+cybernetyk%22+lem

Yes!!! Wielkie dzięki, Chiron.. :-)

28. Data: 2013-09-10 22:54:34

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 21:45, Ikselka pisze:

> "Bajki robotów".

No tak, teraz to już wiem. Aż dziw że mi również tytuł wyleciał z głowy.
No cóż, starość nie radość.. :-(

29. Data: 2013-09-10 22:57:54

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

oGQAw#q=%22wielki+cybernetyk%22+lem

> Yes!!! Wielkie dzięki, Chiron.. :-)

Wcześniej odpowiedziała Małgosia:-)

--

Chiron

30. Data: 2013-09-11 01:03:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Sep 2013 22:52:07 +0200, Trybun napisał(a):

oGQAw#q=%22wielki+cybernetyk%22+lem

> Yes!!! Wielkie dzięki, Chiron.. :-)

Ale to ja pierwsza chyba... :-P

Ludobójstwo na Wołyniu! Nie czystka!