[Krakow] Fryzjer: Neo ;)))

1. Data: 2003-01-28 12:02:37

Temat: Re: [Krakow] Fryzjer: Neo ;)))
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a,kaszkin@rmf.fm> napisał w wiadomości
news:b1b3s6$8b9$1@skipper.rmf.pl...

> aaaa, w ogole to oni czasem podczytuja grupy, nie wiem, czy akurat urode,
> ale rafal mowil, ze jest zaskoczony iloscia informacji o nich, na jakie
sie
> natyka w sieci :)))
> i dobrze, sa swietni wiec sobie zasluzyli.

Hehehehe... wiem wiem:)
sama go na czesc naprowadzilam. Bo akurat do mojej kafejki przychodzi. O
czym calkiem przypadkiem wlasnie przez posty sie dowiedzialam (jak je
drukowal)
:-)

1. Data: 2003-01-29 18:33:33

Temat: [Krakow] Fryzjer: Neo ;)))
Od: Ciacho <c...@S...ciacho.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wróciłem z Neo, wiec skomentuje (a jakże by inaczej ;>).

Szedłem raczej bez zbytnich nadzieji, gdyż wcześniej chodziłem do
"renomowanych" zakładów i często się zdarzało, że wychodziłem z włosami
w stanie poniżej krytyki.

Podejrzewam, że dzisiaj mieli lekki zakręt, bo mimo umówienia się na
konkretną godzinę, chwilke poczekałem na fotel (i mogę powiedzieć, że
kanapa jest wygodnaaaa ;)) - zdarza się, zresztą to wskazuje iż jednak
są dobrzy skoro ludzie się pchaja i czekają bez problemów. Przy okazji
poczytałem sobie gazetę, zamiast gapić się w monitor 19g/d.

Po chwili podszedł fryzjer (o "zgrozo" ale to później) i zostałem
poproszony do mycia głowy (mimo wcześniejszych wizyt, nigdy nie miałem
tego "zaszczytu", i się cieszę, bo słyszałem/czytałem co nieco o innych).
Nie mam się do czego przyczepić, bo było faaajnie (poza skomentowaniem,
że mi farba złazi ;<).

Samo ścinanie super (poza tym, ze obchodził się z moją głową jak z
jajkiem [rozumiem, że czasami dziwnie wyglądam, ale żeby przestawiać
głowę naciskając jednym palcem i to taaaak delikatnie... można by trochę
mocniej jednak).
Wielkie oczy zrobił, za to jak odpowiedziałem, że obojętne jak mnie
zetnie bylebym wyglądał jak człowiek (w sumie racja, bo nie ma definicji
"wyglądania jak człowiek" :>).

Drugie moje ale, to był fakt, że ja nie zdierżę jak mam na łepetynce
żel/piankę czy cokolwiek (takie mam zboczenie). Zaproponował wosk z
adnotacją, że nie błyszczy jak neon, nie lepi się, nie jest "ciężki".
Może i taki jest, ale jakoś moje włosy temu zaprzeczają (lepią się ;<<)...

Wyszedłem mimo wszystko zadowolony... Polecam każdemu kto się bedzie
pytał o dobrego fryzjera ;)))

*- odnosnie "zgrozy" fryzjera.. Jego fryzura była zabójcza. Gratuluje mu
chęci utrzymywania jej. Była to fryzura wynikająca z połączenia
szlacheckiej (wygolone boki, i długa góra) z wicherkiem... Do tego
delikatna kozia bródka.. Poprostu wyglądał ciekawie (mimo takiej
awagandardowej fryzury, wyglądał na poważnego człowieka :)). Współczuje
mu, bo dbanie o nią jest mordęgą (ledwo mnie "załatwił", musiał na
zapleczu się poprawić).

Kasa nie ważna (nawet i tak drogo nie wyszlo ;>>>>), ale sama
przyjemność robienia przez nich jest wspaniała...

PS. Czepiam się pierdół, bo nie mam czego innego, a lubię z natury sie
poprzyczepiać.

PS2. Kropelka też była i wygląda super, co pewnie same zauważycie na
najbliższym spotkaniu.

TTC

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
.-.-.-.-.-.-.-.-
.:: Tomasz T. Ciaszczyk [ ciacho<at>ciacho.pl ] >> http://ciacho.pl <<
.:: "Praca pracą, pieniądze pieniędźmi ale
.:: o kobiete trzeba dbać:)))"
.:: -- Barbara Kusielczuk
`-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
=-=-=-

1. Data: 2003-01-30 11:55:19

Od: "anna" <a,kaszkin@rmf.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> awagandardowej fryzury, wyglądał na poważnego człowieka :)). Współczuje
> mu, bo dbanie o nią jest mordęgą (ledwo mnie "załatwił", musiał na

...czarne wlosy? to jest Piotr :) wlasnie przyjechal z londynu :)

1. Data: 2003-01-30 12:37:43

Od: "anna" <a,kaszkin@rmf.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sama go na czesc naprowadzilam. Bo akurat do mojej kafejki przychodzi. O
> czym calkiem przypadkiem wlasnie przez posty sie dowiedzialam (jak je

rotfl :)))) swiat jest malenki, a juz krakow to wiocha, wszyscy wszystkich
znaja ;)))

a.

Sally Hansen
avon czy YR- który lepszy?