[Krakow] spotkanko

1. Data: 2004-09-20 08:19:34

Temat: Re: [Krakow] spotkanko
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
news:cj1gfk$4dh$1@news.onet.pl...

> upiec nie upieke bo nie mam piekarnika, ale ciasteczka jakies sie znajda,
> picie tez bedzie...

no to machne schwarzwalda :)

> dobry humor przytargac i mnostwo robotek.........

robotek niet, bo obrus byl pierwszoplanowy :)

> duze oczy zrobia, o!!!!!!!!!!!
> pozdrowionka
> Ewa (Krakow)

nawet nie mieli czasu ogladac, jednak mam nadzieje, ze sie podobal,
a wogole to kolejny slub sie szykuje wiec chyba wszystko zaczniemy od nowa,
tylko sobie inny wzor wybiore :)

skrzacik
Dogs think they're human...
Cats know they are!

1. Data: 2004-09-20 08:20:31

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zapomnij sfotografować zanim sprezentujesz
> Dodo

nie mam czym :(

mam nadzieje, ze mnie nie zapomnisz zabrac spod plivy, o ktorej mam tam
stac?
latwo bedzie mnie zauwacy bo bede miec tort w lapie.

skrzacik
Dogs think they're human...
Cats know they are!

1. Data: 2004-09-20 08:21:03

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewa obiecala upiec wieeeeeeeeeeeeelkie ciasto.........serio.....:)))))
>

> pozdrawiam....Bozena

niech piecze, dobrego ciasta nigdy dosyc :)

skrzacik

1. Data: 2004-09-20 10:59:03

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lojezusicku, Dodo slyszysz to? odchudzanko na drzewo poszlo.....mniam
>
> no chiba , ze to byl zart?!
> hihihihi :)))))))))))))))
>
> pozdrowionka
> Ewa (Krakow)

zolza jestem ale nie az tak :)

skrzacik

1. Data: 2004-09-20 11:00:17

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodo jakby co, to torta nie zapomnij....
> :-P
>
> Ewa (Krakow)
> no po prostu nie moglam sie opanowac....

znaczy sie, wezmie tort a ja bede musiala leciec za samochodem?
to ja protestuje, oflaguje sie itd. :)

skrzacik

1. Data: 2004-09-24 12:40:39

Temat: [Krakow] spotkanko
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane Krakuski,
zbliza sie 2 pazdziernika, mezus sobie jedzie zintegrowac sie ze
wspolpracownikami, a ja w domciu z malyszami zostaje....
Moze spotkanko?
Zapraszam do siebie, a poniewaz nie planuje zadnych wyjsc - pora dowolna,
hihihi

po adresik na priva poprosze (dla orientacji - Osiedle Cegielniana na
Lagiewnikach)

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

ps. jak nie bedzie odzewu to sie upijam....a alkohol zdrowiu szkodzi :)))))

1. Data: 2004-09-24 13:10:41

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sądze że już swój czas odsiedziałam u Ciebie!!!!!...:)))

pozdrawiam zza miedzy....Bozena

1. Data: 2004-09-24 13:38:56

Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam
> Ewa (Krakow)
>
> ps. jak nie bedzie odzewu to sie upijam....a alkohol zdrowiu szkodzi
:)))))

na mnie możesz liczyć ;-)
moge po drodze zgarnąć tych z Huty...

Dodo

1. Data: 2004-09-24 14:19:24

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

no toz to afront... masz przelezc przez miedze albo miotle uruchomic....mnie
mozesz pomijac, inne urocze istoty beda....
:))))))))))

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-24 15:51:07

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> :)))))
>
> na mnie możesz liczyć ;-)
> moge po drodze zgarnąć tych z Huty...
>
> Dodo

ekstra, jestem do zgarniecia, na ul. Mogilskiej pod Pliva :)
o ktorej mam stac?

Wrocław - kolejna wystawa
tango XXX
[xxx] Co to znaczy wzór liczony?