Kratka wentylacyjna w kuchni

1. Data: 2005-07-29 14:41:04

Temat: Kratka wentylacyjna w kuchni
Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem w bloku mieszkanie i mam maly problem. Z kratki wentylacyjnej z
kuchni roznosza mi sie nieprzyjemne zapachy. Caly smrod zwiazany z
gotowaniem u sasiada, leci do mnie do mieszkania. Jeszcze gdyby to byly
przyjemne zapachy :) Ale smierdzi starym tluszczem. Nic przyjemnego. Jak
ten problem zlikwidowac? Jakies pochlaniacze zapachowe w kratce? Sa
takie kratki zamykane, ale nie wiem czy to rozwiaze moj problem. Zreszta
taka kratka powinna byc raczej caly czas otwarta. Macie jakies pomysly?

pozdrawiam
Laris

2. Data: 2005-07-29 14:56:57

Temat: Re: Kratka wentylacyjna w kuchni
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> taka kratka powinna byc raczej caly czas otwarta. Macie jakies pomysly?

pewnie sąsiad zajął twój kanał wentylacyjny
Zaproś dobrego kominiarza - niech to potwierdzi lub wykluczy
Jesli potwierdzi - trzeba sprawić na drodze perswazji lub administracyjnie
aby sąsiad wypiął sie z tego pionu

JR

3. Data: 2005-07-29 15:04:30

Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyR <j...@k...chip.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:42ea43a8$...@n...vogel.pl...

> [...]
> Zaproś dobrego kominiarza - niech to potwierdzi lub wykluczy
> Jesli potwierdzi - trzeba sprawić na drodze perswazji lub

Chodzi Ci o okap? Szczerze mowiac, to watpie zeby wpial okap. Do tych
pionow o ile mi wiadomo nie mozna wpinac okapow. Wydaje mi sie raczej,
ze po prostu opary same wpadaja przez kratke do kanalu i dalej juz do
mnie. Ostatnio caly blok mial sprawdzone kanaly wentylacyjne, tak wiec
jak mowie watpie zeby byl tam wpiety okap.

pozdrawiam
Laris

4. Data: 2005-07-29 18:58:22

Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laris wrote:

> [...]
> mnie. Ostatnio caly blok mial sprawdzone kanaly wentylacyjne, tak wiec
> jak mowie watpie zeby byl tam wpiety okap.

Jestes na 100% pewny, ze sasiad nie ma podpietego obecnie okapu?

--
Filip.

5. Data: 2005-07-29 20:42:32

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w
wiadomości news:dcdu8d$l4e$1@inews.gazeta.pl...

> Jestes na 100% pewny, ze sasiad nie ma podpietego obecnie okapu?

No niestety nie jestem :/
Czy kominiarz da rade to stwierdzic, ale w moim mieszkaniu? Czy
konieczna bedzie wizytacja u sasiada? Wolalbym tego uniknac. Wiecie jak
to jest. Ja nowy, mlody, zbuntowany ledwo co sie wprowadzil a juz ma
jakies ale ;)

pozdrawiam
Laris

6. Data: 2005-07-30 06:55:37

Od: marr <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był 29 07 16:41 gdy *Laris* napisał(a):

> Caly smrod zwiazany z
> gotowaniem u sasiada, leci do mnie do mieszkania.

...a może wystarczy wymusić ciąg jakimś wentylem ?

--
Pozdrawiam! Marek gg1755177
SIG -> http://tinyurl.com/d2wo5 AS -> http://tinyurl.com/b6wk7

...??? ...07 - Quant Amors Trobet Partit ...???

7. Data: 2005-07-30 07:17:22

Od: eSeLKer <s...@o...pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Laris napisał:
> [...]
> konieczna bedzie wizytacja u sasiada? Wolalbym tego uniknac. Wiecie jak
> to jest. Ja nowy, mlody, zbuntowany ledwo co sie wprowadzil a juz ma

Stary, tu chodzi o Twoje bezpieczeństwo, a nie o upodobanie do zapachów
z sąsiada kuchni. Bo nie dość że wentylacja nie pochłania spalanego
przez kuchnię gazową dwutlenku węgla, to jeszcze dostajesz dodatkową
porcję od sąsiada(ów).
eSeLKer

8. Data: 2005-07-30 07:57:26

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...a może wystarczy wymusić ciąg jakimś wentylem ?

pracującym 24 h/dobę?

JR

9. Data: 2005-07-30 08:49:40

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> pracującym 24 h/dobę?

Smierdzi tylko w porach obiadowych. Ale to chyba nie za dobre
rozwiazanie.
Jeszcze jedno. A co jak sie okaze ze sasiad nie ma okapu wpietego ?

pozdrawiam
Laris

10. Data: 2005-07-30 13:11:57

Od: marr <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był 30 07 9:57 gdy *JerzyR* napisał(a):

> pracującym 24 h/dobę?

komputerowa 12 /albo dwie/, zasilana ze starego zasilacza AT i zwolniona do
akceptowalnego poziomu hałasu prostym układem na LM317 - pytanie tylko ile
by wentyl wytrzymał to kuchenne powietrze :)

--
Pozdrawiam! Marek gg1755177
SIG -> http://tinyurl.com/d2wo5 AS -> http://tinyurl.com/b6wk7

lodówka w klasie A+