Krem Czereśniowy Garnier Lift

1. Data: 2003-05-23 09:14:45

Temat: Krem Czereśniowy Garnier Lift
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie mam przed sobą ofertę Tesco, gdzie ów specyfik (wersja na dzień) +
tonik kosztują w zestawie niecałe 29 złotych.
Nie uczula? Nie ściąga skóry? Nadaje się do cery suchej i wrażliwej?
A może ma swoją wersję na noc?

Zasypuje Was tyloma pytaniami, bo zastanawiam się, czy nie kupić go Mamie w
prezencie. Nie chcę wywalić pieniędzy na bubel.
Ola

--------------------
Księgarnia Internetowa "Kraina Książek"
http://www.ksiegarnia.com.pl/
Sprowadzamy książki z całego świata.

1. Data: 2003-05-23 11:37:30

Temat: Re: Krem Czere?niowy Garnier Lift
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 May 2003 11:14:45 +0200, Ole?ka <o...@b...wroc.pl>
wrote:

>W?a?nie mam przed sob? ofert? Tesco, gdzie ów specyfik (wersja na dzie?) +
>tonik kosztuj? w zestawie nieca?e 29 z?otych.
>Nie uczula? Nie ?ci?ga skóry? Nadaje si? do cery suchej i wra?liwej?
>A mo?e ma swoj? wersj? na noc?
>
>Zasypuje Was tyloma pytaniami, bo zastanawiam si?, czy nie kupi? go Mamie w
>prezencie. Nie chc? wywali? pieni?dzy na bubel.
>Ola
>
>--------------------
>Ksi?garnia Internetowa "Kraina Ksi??ek"
>http://www.ksiegarnia.com.pl/
>Sprowadzamy ksi??ki z ca?ego ?wiata.

cos mi miga w glowie ze jest wersja nocna. mam tego dziennego i
jestem zadowolna, nie sciaga, nie wysysza. nawilza jest mily.
cena bardzo ciekawa. ja kupilam za Ł6.50 czyli jakies 38 zl

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-23 20:07:37

Temat: Re: Krem Czereśniowy Garnier Lift
Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

KUPIĆ, KUPIĆ!!
ZDECYDOWANIE KUPIĆ!!!
PISAŁAM COSTAM O TYM KREMIKU TROSZKĘ NIŻEJ W KREMACH NA NOC Z 21-05-2003
GODZ.14:46
POZDRAWIAM
TWEETKA

OT Taka cisza, że strach :)