Krem Lichtena zna ktoś?

1. Data: 2005-12-02 12:03:16

Temat: Krem Lichtena zna ktoś?
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Zna ktoś taki kremik Lichtena? Lekarka poleciła mi smarować nim
twarz, jako że wysypuje mnie coś ostatnio i niekoniecznie są to zwykłe
pryszcze, zwłaszcza, że swędzą, a skórę mam mocno przesuszoną i aktualnie
nie ma mowy o jakimkolwiek przetłuszczaniu, nawet w strefie T. Nigdy o takim
specyfiku nie słyszałam, a cena niska nie jest bo zdaje się jakieś 40-50 zł
za bodajże 25 ml więc chciałabym mieć chociaż rozeznanie, czy warto tyle
wydawać? A może ktoś go ma i mógłby podać też skład?
Za wszelkie info w kwestii tego kremu będę wdzięczna, bo nie wiem czy
zamawiać go w aptece czy nie, na stanie nie mają.
Pozdrawiam.
Maga

1. Data: 2005-12-03 18:55:35

Temat: Re: Krem Lichtena zna ktoś?
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdyby był tańszy, to można spróbować. zale za taką kasę, to może
niekoniecznie. opinia i skład w linku:
988&v=2&s=0

1. Data: 2005-12-03 19:48:51

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> gdyby był tańszy, to można spróbować. zale za taką kasę, to może
> niekoniecznie.

O, dzięki wielkie, faktycznie wygląda na to, że nie jest to znowu żadna
rewelacja, a tak mi go polecano hmm.
Mnie ostatnio ciągle coś uczula, a smaruję się kremami znacznie mniej
napakowanymi chemią niż to cudo. Teraz od jakichś 2-3 dni mam na całej
twarzy jakieś takie czerwonawe punkciki, kiedy bledną prawie ich nie widać,
a np. pod wpływem ciepła są dobrze widoczne, trochę to swędzi, ale bardzo
umiarkowanie, dzisiaj już prawie wcale, a co najlepsze nie jest w ogóle
wyczuwalne dotykiem tzn. nie są to żadne krostki, pokrzywka ani nic takiego.
Dzięki i pozdrówka.
Maga

1. Data: 2005-12-05 10:54:15

Od: "Majka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam mala probke tego kremu i na pewno jest rewelacyjny na wszelkiego
rodzaju podraznienia. Nie powoduje pieczenia (nawet pod moim obsmarkanym,
czerwonym nosem) jak niby hypoalergiczne, lagodzace podraznienia kremy typu
Atoderm z Biodermy czy Toleriane z LaRocha. Ma lagodna konsystencje i
specyficzny zapach. No cena rzeczywiscie nieco wysoka, ale warto sprobowac.

Kremy
inne kolory?
polecone adresy na tym forum nadaja sie do obsikania na nich
Zapraszamy na nowy PORTAL WEBTEAM
co z Londynu?