Re: Krem do rąk AVON - SSS

From: "Kinga Lorentowicz" <k...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Krem do rąk AVON - SSS
Date: Mon, 15 Dec 2003 14:29:07 +0100

Wiadomość <brk73d$nvf$1@korweta.task.gda.pl>,do której prawa autorskie ma
Patryk "Fockx" Świrski głosiła:
> Mam pytanie ja mam bardzo suche i zniszczone dłonie głónie przez
> długie stosowanie maści ze sterydami - dzisiaj wyczytałam w
> internecie o kremie do rąk z Avon SSS o konsytencji masła )z masłem
> kakaowym i olejkiem migdałowym) który ma pomóc zniszczonym dłoniom i
> tu moje pytanie czy warto go kupić bo moja kolekcja kremów jest już
> dosyć spora.

Witam

O wzmiankowanym kremie słyszałam co prawda jedynie z drugiej ręki, że
owszem, dobry, ale podpowiem może co sprawdziło się w moim wypadku. Przy
tego samego typu problemach, bardzo ładnie goi skórę rąk połączenie dwu
tanich kosmetyków (krem do rąk i mydło z mleka koziego Floriny) oraz balsamu
do ciała Lipidose Vichy. Balsam nakładam grubą warstwą do wchłonięcia w
czasie pobytu w domu, krem Floriny przed wyjściem na dwór czy pracami
domowymi.

Pozdrawiam
Kinga