Krem do rąk AVON - SSS

1. Data: 2003-12-15 11:49:01

Temat: Krem do rąk AVON - SSS
Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie ja mam bardzo suche i zniszczone dłonie głónie przez długie
stosowanie maści ze sterydami - dzisiaj wyczytałam w internecie o kremie do
rąk z Avon SSS o konsytencji masła )z masłem kakaowym i olejkiem migdałowym)
który ma pomóc zniszczonym dłoniom i tu moje pytanie czy warto go kupić bo
moja kolekcja kremów jest już dosyć spora.

Z góry dziękuję za odpowiedzi

Kinga

1. Data: 2003-12-15 12:10:06

Temat: Re: Krem do rąk AVON - SSS
Od: "Joasia" <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patryk "Fockx" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:brk73d$nvf$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
> który ma pomóc zniszczonym dłoniom i tu moje pytanie czy warto go kupić bo
> moja kolekcja kremów jest już dosyć spora.

Zapewne chodzi o krem Instensywna Kuracja. Ten krem jest bardzi gesty i
tlusty. Ma w zasadzie konsystencje prawie stalej masci, ktora wydlubuje sie
ze sloiczka. Poniewaz jest bardzo tlusty ja stosuje go tylko na noc. I moje
donie sie poprawily - nie sa juz tak przesuszone.
Ja polecam.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-12-15 13:29:07

Od: "Kinga Lorentowicz" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość <brk73d$nvf$1@korweta.task.gda.pl>,do której prawa autorskie ma
Patryk "Fockx" Świrski głosiła:
> [...]
> kakaowym i olejkiem migdałowym) który ma pomóc zniszczonym dłoniom i
> tu moje pytanie czy warto go kupić bo moja kolekcja kremów jest już

Witam

O wzmiankowanym kremie słyszałam co prawda jedynie z drugiej ręki, że
owszem, dobry, ale podpowiem może co sprawdziło się w moim wypadku. Przy
tego samego typu problemach, bardzo ładnie goi skórę rąk połączenie dwu
tanich kosmetyków (krem do rąk i mydło z mleka koziego Floriny) oraz balsamu
do ciała Lipidose Vichy. Balsam nakładam grubą warstwą do wchłonięcia w
czasie pobytu w domu, krem Floriny przed wyjściem na dwór czy pracami
domowymi.

Pozdrawiam
Kinga

1. Data: 2003-12-18 11:39:35

Od: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszy krem na suche dlonie to J & E Atkinsons
"I Coloniali". Jest fantastyczny, tlusty, pieknie pachnie i jest bardzo
wydajny
(opakowanie 100ml wystarczyla na 12 m-cy ciaglego stosowania).
Rezultat zobaczysz juz po kilku dniach.
Krem jest bardzo tlusty (konsystencja smalcu) dlatego lepiej jest stosowac
niewielka ilosc.
Bardzo polecam. Nie wiem jaka jest jego cena,
poniewaz dostalam go "pod choinke" w zeszlym roku,
ale ile by nie kosztowal naprawde warto.

pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2003-12-19 10:27:17

Od: "mandragora" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patryk \Fockx\ Świrski <f...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> który ma pomóc zniszczonym dłoniom i tu moje pytanie czy warto go kupić bo
> moja kolekcja kremów jest już dosyć spora.

na Twoim miejscu poszlabym do lekarza. moj maz dostal od dermatologa na bardzo
spekane dlonie masc robiona w aptece, bardzo tlusta, bardzo tania i bardzo
dobra. czasem mu podkradam, jak jest mroz, bo tez mam strasznie suche dlonie.
moj znajomy natomiast poleca masc z witamina A (znana na tym forum jako
doskonaly sposob na spierzchniete usta). kosztuje jakies 2-3 zlote, w aptece,
czasem smaruje nia dlonie na noc.

mandra

1. Data: 2003-12-20 23:46:54

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl> wrote in message
> [...]
> Nie wiem jaka jest jego cena,
> poniewaz dostalam go "pod choinke" w zeszlym roku,
> ale ile by nie kosztowal naprawde warto.

mam z tego plyn pod prysznic i mydlo - polecam bardzo!
mydlo jest takie dziwne, bo po umyciu nim skora jest taka jakby tlusta :)
dziwne...
przynajmniej nie wysusza skory jak inne mydla :)

Marlene

AA OCeanic Aqua Zen i rusz Isa Dory
Golarka elektryczna
Cos mi sie...pieprzy;)