Re: Krem na

From: "liann_ka" <l...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Krem na
Date: Mon, 13 Feb 2006 22:14:11 +0100

> Jak widzisz opisałem swoje doświadczenia. Mam zamiar udzielać się tu na
> grupie i udowodnie że nie jestem domokrążcą.

Pytanie padlo o cos na worki pod oczami, a z tego co napisales nie
stosowales tego preparatu na worki pod oczami, ale inne rzeczy, wiec
polecanie czegos czego sie nie wyprobowalo na sobie na dana dolegliwosc o
ktora ktos pyta i polecanie produktu tylko na podstawie ulotki /mam tu na
mysli "<cytat>...każda skóra z wdzięcznością przyjmie ten delikatny,
łagodnie
działający produkt.Wszędzie tam, gdzie potrzebne jest delikatne, lecz
skuteczne kojenie,</cytat>/, jest bezsensowne.