Krem na "worki" pod oczami

1. Data: 2006-02-12 15:43:58

Temat: Krem na "worki" pod oczami
Od: "Marcus" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jaki warto kupic krem na worki pod oczami i przy okazji rozjaśniajacy
czerwone i zmeczone powieki?

1. Data: 2006-02-12 19:32:30

Temat: Re: Krem na "worki" pod oczami
Od: "spider.pl" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcus napisał(a):

> Witam!
>
> Jaki warto kupic krem na worki pod oczami i przy okazji rozjaśniajacy
> czerwone i zmeczone powieki?
Bardzo polecam
http://www.aloes.kylos.pl/product_info.php/cPath/734
_676/products_id/77

1. Data: 2006-02-12 20:53:23

Od: "Marcus" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spider.pl" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo polecam
> http://www.aloes.kylos.pl/product_info.php/cPath/734
_676/products_id/77

Troche drogi..... :( cos chcialbym do max. 40 zł

1. Data: 2006-02-12 20:56:05

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

spider.pl <s...@t...pl> pisze:

> Bardzo polecam
> http://www.aloes.kylos.pl/product_info.php/cPath/734
_676/products_id/77

Przepraszam bardzo, ale w którym miejscu opisu jest jakakolwiek wzmianka na
temat tego, że preparat ten likwiduje worki pod oczami i rozjaśnia zmęczone
powieki?

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-02-12 20:57:52

Od: "spider.pl" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcus napisał(a):

> Użytkownik "spider.pl" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

_676/products_id/77

> Troche drogi..... :( cos chcialbym do max. 40 zł

w takim razie sprawdź tu http://www.aloes.kylos.pl/index.php/cPath/995_998
a już wkrótce nowe kosmetyki z aloesem w korzystnych cenach

1. Data: 2006-02-12 21:18:28

Od: "spider.pl" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> [...]
>
> Przepraszam bardzo, ale w którym miejscu opisu jest jakakolwiek wzmianka
> na temat tego, że preparat ten likwiduje worki pod oczami i rozjaśnia

<cytat>...każda skóra z wdzięcznością przyjmie ten delikatny, łagodnie
działający produkt.Wszędzie tam, gdzie potrzebne jest delikatne, lecz
skuteczne kojenie,</cytat>

1. Data: 2006-02-12 21:41:23

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dso8md$l29$1@inews.gazeta.pl>
spider.pl <s...@t...pl> pisze:

> <cytat>...każda skóra z wdzięcznością przyjmie ten delikatny, łagodnie
> działający produkt.Wszędzie tam, gdzie potrzebne jest delikatne, lecz
> skuteczne kojenie,</cytat>

Jeszcze raz, bo chyba nie zrozumiałeś pytania.
Gdzie jest_konkretnie_napisane, że likwiduje worki pod oczami i rozjaśnia
zmęczone powieki?
Czy wiesz w ogóle co to są worki pod oczami i zmęczone powieki i czym to
jest spowodowane?
Czy wiesz, jak należy pielęgnować skórę wokół oczu?
Chyba nie bardzo, bo nie polecałbyś preparatu do ogólnego zastosowania o
właściwościach bakteriostatycznych, przeciwgrzybiczych, działających kojąco
na zadrapania, podrażnienia czy inne uszkodzenia skóry.
Równie dobrze na zmęczone i podkrążone oczy mógłbyś polecić Alantan czy
Tormentiol :>

A Twój kolejny link to już w ogóle jakaś pomyłka.
Przyznaj się od razu, ile bierzesz za reklamę na newsach.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-02-12 21:50:19

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, mam podobny problem wiec sie dolacze do tematu.
Od pewnego czasu bez wzgledu na zmeczenie mam pod oczami ciemne cienie.
Na policzkach skora jest jedrna i ladna a pod oczami robi sie bardzo
cienka i ciemniejsza i miedzy jedna a druga skora jest taki jakby uskok
i skora pod oczami jest jakby odrobine nizej(jak niektorzy maja takie
rowki od kącika wewnetrznego oka po luku w dol to ja mam taki rowek od
kazika wewnecznego do zewnetrznego) co bardzo widac jak patrze na kogos
wyzszego ode mnie. no wygladam wtedy jak bym miala skore pod oczami
pomalowana:) czy na to tez zaradzi jakis kosmetyk czy pozostaje mi sie
do tego przyzwyczaic? POMOZCIE!

..::Mehi::..
<<mehi.hk.pl>>

1. Data: 2006-02-12 21:52:02

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

spider.pl wrote:
[ciach spamerski link]

Synek, sio won stąd z tą natrętną reklamą tego amwayopodobnego badziewia.

--
JoP

1. Data: 2006-02-13 07:16:21

Od: "spider.pl" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> [...]
> [ciach spamerski link]
>
> Synek, sio won stąd z tą natrętną reklamą tego amwayopodobnego badziewia.

Synek to możesz sobie powiedzieć buraku do swojego ojca

ALLEGRO - 100% ORYGINAŁY, CALVIN KLEIN, MEXX, HILFIGER
jaki kolor cieni do powiek?
makijaż i cienie Inglota :)
Porada: TUSZ
ALLEGRO>>>100% ORYGINAŁY CALVIN KLEIN, HILFIGER, MEXX