Krem na "worki" pod oczami

1. Data: 2006-02-13 19:28:06

Temat: Re: Krem na
Od: "spider.pl" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> spider.pl wrote:
>

> [x] jest anonimowy

Nie jestem anonimowy ale chyba nie sądzisz że na grupie podam swoje
wszystkie dane. Zapraszam na priv to mogę ci podać mój nr domowy, gg, tlen
itp i z chęcią z tobą pogadam o tym i o owym

> [x] poleca jakieś rzeczy zupełnie od czapy, a jak mu się zwróci uwagę, że
> przeznaczenie produktu jest inne, zasłania się argumentami w stylu "to jest
> dobre na wszystko"

Prawda jest taka że aloes rzeczywiście pomaga na wiele rzeczy

> [x] raczej nie pisuje o własnych doświadczeniach z użyciem produktu do
> rozwiązania konkretnego problemu (chyba że jest sprytny, ale tacy też się
> szybko demaskują)

Jak widzisz opisałem swoje doświadczenia. Mam zamiar udzielać się tu na
grupie i udowodnie że nie jestem domokrążcą.

> [x] poleca zawsze produkty z repertuaru domokrążców: Amway, Avon, Oriflame,
> kaktusy

Nie wiem co chcesz od firm typu Amway, Avon czy wielu innych? To że akurat
trafiłaś na złych dystrybutorów to nie znaczy że produkty tych firm są
kiepskie.

1. Data: 2006-02-13 19:37:12

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

spider.pl wrote:

> Nie jestem anonimowy ale chyba nie sądzisz że na grupie podam swoje
> wszystkie dane. Zapraszam na priv to mogę ci podać mój nr domowy, gg,
> tlen itp i z chęcią z tobą pogadam o tym i o owym

Nie, dziękujemy, "pan się już przedstawił przed milionami słuchaczy".

> Prawda jest taka że aloes rzeczywiście pomaga na wiele rzeczy

Co nie znaczy, że można go polecać jako panaceum na wszelkie dolegliwości.

> Jak widzisz opisałem swoje doświadczenia.

I serio chcesz nam wmówić, że leczenie ran u kota = leczenie worków pod
oczami u ludzi?

> Mam zamiar udzielać się tu
> na grupie i udowodnie że nie jestem domokrążcą.

"a już wkrótce nowe kosmetyki z aloesem w korzystnych cenach"? Nie, naprawdę
dziękujemy.

> Nie wiem co chcesz od firm typu Amway, Avon czy wielu innych? To że
> akurat trafiłaś na złych dystrybutorów to nie znaczy że produkty tych
> firm są kiepskie.

Od firm nic (choć przeważnie ich produkty nie są warte swojej ceny),
akwizytorzy lubią spamować, niestety.

--
JoP

1. Data: 2006-02-13 19:55:18

Od: "spider.pl" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo lubie koty ale ciebie persie nie polubie bo jesteś jak moherowe
berety broniące tatuśka rydzyka.

1. Data: 2006-02-13 21:14:11

Od: "liann_ka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widzisz opisałem swoje doświadczenia. Mam zamiar udzielać się tu na
> grupie i udowodnie że nie jestem domokrążcą.

Pytanie padlo o cos na worki pod oczami, a z tego co napisales nie
stosowales tego preparatu na worki pod oczami, ale inne rzeczy, wiec
polecanie czegos czego sie nie wyprobowalo na sobie na dana dolegliwosc o
ktora ktos pyta i polecanie produktu tylko na podstawie ulotki /mam tu na
mysli "<cytat>...każda skóra z wdzięcznością przyjmie ten delikatny,
łagodnie
działający produkt.Wszędzie tam, gdzie potrzebne jest delikatne, lecz
skuteczne kojenie,</cytat>/, jest bezsensowne.

1. Data: 2006-02-14 09:10:55

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Ale do pisania głupot i polecania jakiejś galaretki dla kotów na worki pod
> oczami przyznajesz się?

Protestuję przciwko marnowaniu kociego żarcia do ludzkich worków! ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2006-02-14 16:21:05

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spider.pl" <s...@t...pl> napisał/a w

> Nie jestem anonimowy ale chyba nie sądzisz że na grupie podam
> swoje wszystkie dane.

Strasznie Ci współczuję, że się tak obciachowo nazywasz, przez co
wstydzisz publicznie ujawinić. To pewnie i w kominiarce na twarzy
chodzisz, co? ;)

> Prawda jest taka że aloes rzeczywiście pomaga na wiele rzeczy

Poza tymi rzeczami, na które nie pomoga? :)

> Jak widzisz opisałem swoje doświadczenia.

Ale to NTG -> pl.rec.zwierzaki.koty

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

1. Data: 2006-02-14 16:26:59

Temat: Re: Krem na "worki" pod oczami
Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spider.pl" <s...@t...pl> napisał/a w

> A kto tu mówi o reklamie? Jeśli nazywasz reklamą polecenie
> używanego przeze mnie produktu to 99 % piszących tu osób
> reklamuje coś.

Ok, chyba jednak nie załapałeś. No nic, postaram Ci się pomóc.
Słuchaj uważnie, bo nie będę powtarzać. Różnica między grupowiczami
dyskutującymi na grupie a spamerem jest taka, że ci pierwsi polecają
coś, nie dlatego, że to coś sprzedają, ale dlatego, że uważają to za
dobrą rzecz. Ty zaś polecasz swój specyfik na wszystko. I na chlebek
do kanapki i na maseczkę do twarzy i jako środek na pchły dla kotów.
Nie uważasz, że już sam dopisek o korzystnych cenach ujawnia Twoje
prawdziwe zamiary? Myślisz, że ktokolwiek da się nabrać na Twoje
"cenne rady"? No, może Ty sam w nie wierzysz, ale my to nie Amway :)

1. Data: 2006-02-17 08:46:12

Od: anulka <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zofia Rakowska napisał(a):

> [...]
> prawdziwe zamiary? Myślisz, że ktokolwiek da się nabrać na Twoje
> "cenne rady"? No, może Ty sam w nie wierzysz, ale my to nie Amway :)

Co sie czepiasz niewinnego czlowieka jestes tak popierdolona ze to ty chyba
jestes po praniu mozgu w Amwayu

1. Data: 2006-02-17 11:54:01

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anulka"
> Co sie czepiasz niewinnego czlowieka jestes tak popierdolona ze to ty chyba
> jestes po praniu mozgu w Amwayu

Haha, myslisz ze jak napiszesz z innego konta, to nie da sie sprawdzic, ze to
nadal ty, spamerze? :-)
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

ALLEGRO - 100% ORYGINAŁY, CALVIN KLEIN, MEXX, HILFIGER
jaki kolor cieni do powiek?
makijaż i cienie Inglota :)
Porada: TUSZ
ALLEGRO>>>100% ORYGINAŁY CALVIN KLEIN, HILFIGER, MEXX