Krem na "worki" pod oczami

1. Data: 2006-02-13 14:52:59

Temat: Re: Krem na
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

spider.pl <s...@t...pl> napisał(a):

> Synek to możesz sobie powiedzieć buraku do swojego ojca

Jakoś nawet wytężając wyobraźnię nie potrafię znaleźć powodu, dla którego
córka miałaby zwracać się do ojca per "synek".

Powtórzę, skoro za pierwszym razem nie zrozumiałeś: natrętni akwizytorzy na
tej grupy dyskusyjnej nie są mile widziani, delikatnie mówiąc, zwłaszcza
anonimy piszące kompletne głupoty.

--
JoP

1. Data: 2006-02-13 15:04:08

Temat: Re: Krem na "worki" pod oczami
Od: "spider.pl" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena napisał(a):

> "spider.pl" <s...@t...pl> wrote in message

> Burak jest to jest to zdecydowanie rodzaj meski, a Jolanta zdecydowanie
> zenski. Co nie zmienia faktu ... SIO!!!

Na sukę też powiesz pies. Widzę że na tej grupie kultura jest daleko za
murzynami.

<PLONK> Kretynko

1. Data: 2006-02-13 15:05:02

Od: "spider.pl" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> [...]
> tej grupy dyskusyjnej nie są mile widziani, delikatnie mówiąc, zwłaszcza

Przecież napisałem ci ślepoto że nie jestem akwizytorem i nigdy nie byłem

1. Data: 2006-02-13 15:31:20

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

spider.pl wrote:

> Na sukę też powiesz pies. Widzę że na tej grupie kultura jest daleko za
> murzynami.

zatem opusc ja.

-- kasica

1. Data: 2006-02-13 15:34:05

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

spider.pl <s...@t...pl> napisał(a):

> Przecież napisałem ci ślepoto że nie jestem akwizytorem i nigdy nie byłem

Ale do pisania głupot i polecania jakiejś galaretki dla kotów na worki pod
oczami przyznajesz się?

--
JoP

1. Data: 2006-02-13 15:43:26

Od: "spider.pl" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Ale do pisania głupot i polecania jakiejś galaretki dla kotów na worki pod
> oczami przyznajesz się?

To że stosuje ją u mojego kota to tylko i wyłącznie moja inwencja. Odkryłem
to przez przypadek jak nie miałem czym zdezynfekować rany. A będę się
upierał przy swoim że aloes jest naprawde dobry na wszystko. Dlaczego wy
ludzie jesteście taki ciemnogród?? Galaretka aloesowa jest na prawde
doskonała na wszelkiego rodzaju obrzęki, opuchlizny itp

1. Data: 2006-02-13 16:18:04

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

spider.pl wrote:

> [...]
> Dlaczego wy ludzie jesteście taki ciemnogród?? Galaretka aloesowa jest
> na prawde doskonała na wszelkiego rodzaju obrzęki, opuchlizny itp

faktem jest, ze galaretka aloesowa jest niezla na rany - sama
dostalam od weterynarza na poraniona kocia lapke (powaznie).

ale zeby ja stosowac jako zel pod oczy?

-- kasica

1. Data: 2006-02-13 17:07:43

Temat: Re: [OT] Krem na
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

spider.pl <s...@t...pl> napisał(a):
> Inny przykład: jest w Avonie taki olejek
> do ciała Skin So Soft oprócz tego że znakomicie nawilża skórę również
> doskonale usuwa wszelkie tłuste plamy, smołę, kleje i rewelacyjnie czyści
> drewno i szkło

i pomaga na skrzypiące zawiasy :) bo na skórze to średnio się sprawdza...

1. Data: 2006-02-13 17:42:56

Od: "spider.pl" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> faktem jest, ze galaretka aloesowa jest niezla na rany - sama
> dostalam od weterynarza na poraniona kocia lapke (powaznie).
>
> ale zeby ja stosowac jako zel pod oczy?

I to właśnie w niej jest najlepsze że działa na tyle różnych dolegliwości
nawet na worki pod oczami

1. Data: 2006-02-13 19:14:59

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

spider.pl wrote:

> To że stosuje ją u mojego kota to tylko i wyłącznie moja inwencja.
> Odkryłem to przez przypadek jak nie miałem czym zdezynfekować rany. A
> będę się upierał przy swoim że aloes jest naprawde dobry na wszystko.

Tzw. worki pod oczami, obawiam się, to zupełnie co innego niż rana u kota.
Choćby dlatego, że to nie jest opuchlizna spowodowana urazem - przyczyny
mogą być różne, ze schorzeniami nerek. A więc aloes, ze wszystkimi jego
niewątpliwymi właściwościami łagodząco-dezynfekująco- przeciwzapalnymi,
raczej nic tu nie pomoże.

> Dlaczego wy ludzie jesteście taki ciemnogród??

Wykazujemy po prostu pewną nadważliwość przy wykryciu domniemanego
domokrążcy, innymi słowy - wciskacza szajsu, innymu słowy - akwizytora.
Modelowy akwizytor wygląda tak:

[x] jest anonimowy
[x] poleca jakieś rzeczy zupełnie od czapy, a jak mu się zwróci uwagę, że
przeznaczenie produktu jest inne, zasłania się argumentami w stylu "to jest
dobre na wszystko"
[x] raczej nie pisuje o własnych doświadczeniach z użyciem produktu do
rozwiązania konkretnego problemu (chyba że jest sprytny, ale tacy też się
szybko demaskują)
[x] poleca zawsze produkty z repertuaru domokrążców: Amway, Avon, Oriflame,
kaktusy

Coś dziwnie dużo tych zbiegów okoliczności.

> Galaretka aloesowa
> jest na prawde doskonała na wszelkiego rodzaju obrzęki, opuchlizny itp

"a już wkrótce nowe kosmetyki z aloesem w korzystnych cenach", a Ty wcale
nie jesteś akwizytorem. Taaa, jasne.

(To tak po raz ostatni przed splonkowaniem, mam dziś dzień dobroci.)

--
JoP

ALLEGRO - 100% ORYGINAŁY, CALVIN KLEIN, MEXX, HILFIGER
jaki kolor cieni do powiek?
makijaż i cienie Inglota :)
Porada: TUSZ
ALLEGRO>>>100% ORYGINAŁY CALVIN KLEIN, HILFIGER, MEXX