Re: Krem na "worki" pod oczami

From: "..::Mehi::.." <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Krem na "worki" pod oczami
Date: Sun, 12 Feb 2006 22:50:19 +0100

witam, mam podobny problem wiec sie dolacze do tematu.
Od pewnego czasu bez wzgledu na zmeczenie mam pod oczami ciemne cienie.
Na policzkach skora jest jedrna i ladna a pod oczami robi sie bardzo
cienka i ciemniejsza i miedzy jedna a druga skora jest taki jakby uskok
i skora pod oczami jest jakby odrobine nizej(jak niektorzy maja takie
rowki od kącika wewnetrznego oka po luku w dol to ja mam taki rowek od
kazika wewnecznego do zewnetrznego) co bardzo widac jak patrze na kogos
wyzszego ode mnie. no wygladam wtedy jak bym miala skore pod oczami
pomalowana:) czy na to tez zaradzi jakis kosmetyk czy pozostaje mi sie
do tego przyzwyczaic? POMOZCIE!

<<mehi.hk.pl>>