Krem na noc

1. Data: 2003-01-23 22:02:26

Temat: Krem na noc
Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Doradzcie dobry krem na noc dla 23-latki. Mam cerę mieszaną/tłustą, więc
wolałabym żeby nie był tłusty. Ale czy są nawilżające bez tych wszystkich
"zwalczaczy wolnych rodników" itp, które w nocy są zupełnie zbędne? Fajnie
by było gdyby to był jakiś krem łagodzący, relaksujący, dla osoby bardzo
zabieganej.

Z góry dzięki za sugestie.

Pozdr
Majka

PS. Czy w moim wieku powinnam zacząć używać krem pod oczy? Godzinami siedzę
przed komputerem, noszę soczewki i codziennie robię makijaż. To wszystko
sprawia że skóra wokół nich jest często napięta i sucha.

1. Data: 2003-01-23 22:10:05

Temat: Re: Krem na noc
Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przed komputerem, noszę soczewki i codziennie robię makijaż. To wszystko
> sprawia że skóra wokół nich jest często napięta i sucha.

Na noc mogę Ci polecić krem Milk Comfort z Avonu - sama go używam (wprawdzie
niedlugo, bo to nowość) i jestem zadowolona.
A co do kremów pod oczy to o ile wiem już 18-latki powinny nawilżać skórę
pod oczami lekkimi żelami - więc w wieku 23 lat na pewno kremik czy żelik Ci
sie przyda.

Pozdr.
H.

1. Data: 2003-01-23 22:20:18

Od: CanoE <c...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Thu, 23 Jan 2003 23:02:26 +0100, "Majka" <m...@o...pl>
wyskrobal sobie:

>PS. Czy w moim wieku powinnam zacz?? u?ywa? krem pod oczy? Godzinami siedz?
>przed komputerem, nosz? soczewki i codziennie robi? makija?. To wszystko
>sprawia ?e skóra wokó? nich jest cz?sto napi?ta i sucha.

pod oczy polecam taniutki kremik jogurtowy z Ziaji.. albo
pietruszkowy (jogurtowy jest znacznie lzejszy, ale ja np wole ten
pietruszkowy)

a na noc - hmm ja mam obecnie Przeciwzmarszczkowy na noc z Miraculum -
bardzo fajny

jesli masz cere mieszana to moze zobacz sobie krem na noc z serii
Biobalans z Ziaji (ja mam taki na dzien i jest ok)

CanoE

1. Data: 2003-01-23 22:29:20

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wolałabym żeby nie był tłusty. Ale czy są nawilżające bez tych wszystkich
> "zwalczaczy wolnych rodników" itp, które w nocy są zupełnie zbędne?

Może Thermal S1 lub S2 z Vichy? Dość gęsta konsystencja ale bardzo dobrze
się wchłania i świetnie nawilża - spróbuj - w aptece dadzą Ci próbkę.
Pod oczy jak najbardziej - zmarszczkom trzeba zapobiegać. Osobiście nie
przepadam za żelami (chyba że pod krem) bo po wyschnięciu mam uczucie
ściągniętej skóry. Lepiej jakiś lekki krem... Poproś w aptece żeby
farmaceutka dała Ci kilka próbek do wyboru, różnych firm i różnych
kosmetyków - sama zdecydujesz co Ci najbardziej odpowiada. I smaruj kremem
też szyję - nie tylko samą twarz - szyja wymaga nawilżenia a nawet
natłuszczenia tak samo ( a nawet bardziej bo ma mniej gruczołów łojowych)
jak skóra twarzy.
Z droższych polecam Primordiale z Lancome - właśnie krem relaksujący -
śliczny brzoskwiniowy kolor i piękny zapach - z tego co pamiętam to nie
zawiera agresywnych składników przeciwzmarszkowych. Ale kosztuje dość dużo -
240-300zl o ile mnie pamięć nie myli.... Vichy i inne apteczne 50-70zł...
DominikaNM

1. Data: 2003-01-23 22:32:26

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" > Doradzcie dobry krem na noc dla 23-latki. Mam cerę
mieszan?/tłust?, więc
> wolałabym żeby nie był tłusty. Ale czy s? nawilżaj?ce bez tych wszystkich
> "zwalczaczy wolnych rodników" itp, które w nocy s? zupełnie zbędne? Fajnie
> by było gdyby to był jaki? krem łagodz?cy, relaksuj?cy, dla osoby bardzo
> zabieganej.
Cudowny jest krem na noc z serii MatB Dermiki (około 40 zł), świetna jest
też Ziaja (np. krem jogurtowy chociaż nie jest to typowy krem na noc,
serii bio balance nie sprawdzałam).
Asia

1. Data: 2003-01-23 22:48:38

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na noc polecam relaksujący krem AA Aqua Zen. Jest nawilżający, nie powoduje
alergii, ładnie się wchłania. Kosztuje ok. 32 zl.
Pod oczy to chyba nie musisz mieć jeszcze kremu przeciwzmarszczkowego, więc
polecam krem pod oczy i na powieki z wyciągiem ze świetlika i bławatka AA
Natura Med (cena ok. 10 zl)
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-24 03:21:56

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka wrote:

> [...]
> które w nocy są zupełnie zbędne? Fajnie by było gdyby to był jakiś
> krem łagodzący, relaksujący, dla osoby bardzo zabieganej.

polecam mat comfort kolastyny na noc. nie mam do niego zadnych zastrzezen,
odpowiednio nawilza i
jednoczesnie matuje. w dodatku tani jak barszcz. czego chciec wiecej?

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-01-24 07:30:45

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki :)

Na Milk Comfort Avonu już byłam zdecydowana ale moja koleżanka-konsultantka
przestała działać w Avonie, a ja nie znałam innej konsultantki...

Sporo tego co proponujecie, dzięki za sugestie. Coś na pewno sobie wybiorę.
Pod oczy też - wcale nie chcę żeby działał przeciwzmarszczkowo, ale właśnie
żeby nawilżał i koił skórę. Spróbuję chyba ten jogurcik Ziai :)

A Thermal S1 i S2 Vichy nie są na dzień? Kusi mnie ten AA Aqua Zen ale
przyznaję że nie widziałam go w drogeriach... Czy to krem na noc?

Pozdr
Majka

1. Data: 2003-01-24 08:26:06

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS <a...@n...onet.pl> wrote:
> [...]
> Cudowny jest krem na noc z serii MatB Dermiki (około 40 zł), świetna jest
> też Ziaja (np. krem jogurtowy chociaż nie jest to typowy krem na noc,

Ja uzywam normalizujacego kremu Ziaji z serii Bio-Balans na noc, jest
bardzo dobry. A wczoraj kupilam jogurtowy krem pod oczy:-)))

megi

1. Data: 2003-01-24 09:03:47

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <d...@a...pl> napisał

> Z droższych polecam Primordiale z Lancome - właśnie krem relaksujący -
> śliczny brzoskwiniowy kolor i piękny zapach - z tego co pamiętam to nie
> zawiera agresywnych składników przeciwzmarszkowych.

O, własnie.. to ja będę miała pytanie odnośnie tego kremu właśnie. Ponieważ
wczoraj dostałam taki kremik i na dzień i na noc i pod oczy... ale ja mam 22
lata. Czy mogę tego spokojnie używać?
nie jest to mimo wszystko 'za mocne'?

zazwyczaj 'mówi' się, że dopiero od 25 roku życia można używać takich
kremów, zwłaszcza tych z etykietką 'przeciwzmarszczkowe'...

będę wdzięczna za sugestie ;)

pzdr.

ja.

Etiaxil?