Krem/żel/woda po goleniu.

1. Data: 2002-08-01 23:11:52

Temat: Krem/żel/woda po goleniu.
Od: "Hubert Michałek" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam a szczególnie panów.
Mam problemik z porannym goleniem - otóż, jaki zastosować after shave by po
goleniu "w górę" nie mieć już tego nieszczęsnego podrażnienia skóry,
szczególnie szyi i brody? Używam balsamu Nivea. Z konieczności muszę się
golić "w dół", co nie jest do końca dokładne,nawet przy użyciu Mach 3. Czy
zmiana maszynki coś da? O elektrycznej moja skóra nawet nie chce słyszeć.

--
hubikson

1. Data: 2002-08-02 06:11:48

Temat: Re: Krem/żel/woda po goleniu.
Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hubert Michałek" wrote:

> jaki zastosować after shave by po
> goleniu "w górę" nie mieć już tego nieszczęsnego podrażnienia skóry,

No właśnie...
Nieodżałowany High Voltage After Shave, Oriflame...
Ale już go nie ma.

Może powróci, to naprawdę polecam :-)

--
GABi

1. Data: 2002-08-02 21:27:51

Od: "Łukasz Kaczmarek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hubert Michałek" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> zastosować after shave by po
> goleniu "w górę" nie mieć już tego nieszczęsnego podrażnienia skóry,
> szczególnie szyi i brody?

Ja używam żelu Vichy. Mam podobne problemy i po "przesiadce" na ten specyfik
jest IMHO znacznie lepiej.

> Czy
> zmiana maszynki coś da? O elektrycznej moja skóra nawet nie chce słyszeć.

W moim wypadku też nie daje się użyć elektrycznej. Używam Mach3, ale ważne,
żeby była ostra.

Łukasz Kaczmarek

1. Data: 2002-08-06 03:35:19

Od: "Calla" <c...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hubert Michałek <h...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> zmiana maszynki coś da? O elektrycznej moja skóra nawet nie chce słyszeć.

Moj chlopak uzywa zel z Aloe (Gillette) i Gillette Mach3 maszynki do golenia.
A potem uzywa "Hydra Gel -Intensive Moisture Booster" (z AVON). Mowi ze mu
pomaga przy przedraznionej skorze.

1. Data: 2002-08-07 18:41:31

Od: "Mat" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmiana maszynki coś da? O elektrycznej moja skóra nawet nie chce słyszeć.

Witam,
Przy goleniu skóry ważne jest to czym i jak golimy oraz co nanosimy na skórę
po boleniu.
Golić powinno się ostrą żyletką - ideałem jest by była ona uzyta tylko ten
jeden raz, gdyz jakby nie patrzec pod ostrzami moga pozostać skupiska
bakterii.
Ruchy maszynką powinny być łagodnie, delikatne, gdyż "szarpanie" skóry
prowadzi do jej podrażnienia.
Zalecałbym zrezygnowanie z wód po goleniu, gdyż fakt iż zawierają one
alkohol (niezaleznie od jego stężenie procentowego) powoduje podrażnienie
skóry wrażliwej, co ma miejsce u Pana. Bardzo dobrym rozwiazaniem jest
zastąpienie wody po goleniu - bezalkoholowym balsamem po goleniu, który
najczęściej ma postać kremu.
Niemal większość linii zapachowych spotykanych na rynku ma w swojej ofercie
balsam po goleniu.
Taki balsam / krem nakładamy po dokładnym delikatnym osuszeniu ręcznikiem
skóry twarzy. Dlaczego aż tak mężczyzna powinien "pieścić się" ze swoją
twarzą ? A to dlatego, iż pomimo posiadania o 40 warstw kolagenowych na
twarzy więcej niz kobieta (ach Ci gruboskórni :) - to mężczyznom szybciej
robią siezmarszczki, tzw. trwałe albo bruzdy, które w ich (naszym :)
przypadku cięzko się pozbyć.
Warto zainwestować w produkt z linii pielęgnacyjnej specjalnie dla meżczyzn,
np. Vivhy Homme, Biotherm Homme, itp.
Ja osobiście polecam produkty Biotherm Homme, szczególnie żel usuwający
toksyny ze skóry - wspaniały zapach, beztłuszczowy i o rewelacyjnym
działaniu, polegajacym na usunięciu ze skóry oznak zmęczenia, suchości itp.

Pozdrawiam,

Mateusz
/Doradca firmy kosmetycznej/

1. Data: 2002-08-07 18:59:13

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Golić powinno się ostrą żyletką - ideałem jest by była ona uzyta tylko ten
> jeden raz, gdyz jakby nie patrzec pod ostrzami moga pozostać skupiska
> bakterii.

Niestety trudno jest za kazdym razem uzywac nowej zyletki. Proponuje
przemywanie ostrzy np. spirytusem salicylowym lub czyms innym o dzialaniu
odkazajacym przed i po kazdym uzyciu maszynki. Ja co prawda jestem kobieta,
ale golenie sie nie jest mi obce (raz probowalam wosku na nogi i chyba
wiecej sie nie odwaze :)) i robie tak za kazdym razem. Dzieki temu nie mam
problemu z krostkami, ktore kiedys sie pojawialy.

Pozdrawiam

K.

1. Data: 2002-08-08 11:51:26

Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "Hubert Michałek" <h...@i...pl> napisał
wiadomość news:aicfkt$vbp$1@szmaragd.futuro.pl:

> Mam problemik z porannym goleniem - otóż, jaki zastosować after shave
> by po goleniu "w górę" nie mieć już tego nieszczęsnego podrażnienia
> skóry, szczególnie szyi i brody? Używam balsamu Nivea.

Mam dokładnie to samo. Używam właśnie tego balsamu i w moim przypadku skóra
nie ulega podrażnieniu. Z pozostałych postów widzę wniosek jeden: poszukaj
innego żelu/balsamu/mazidła ... ta Nivea w przypadku twojej skróy nei zdjae
egzaminu.

> Czy zmiana maszynki coś da?

IMO nie da.

--