Kremy z filtrami.

1. Data: 2003-04-11 12:43:04

Temat: Kremy z filtrami.
Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje dobrego kremu z filtrami na wiosne. Powinien byc nawilzajacy i
nadawac sie pod makijaz.
Mam miniaturke (15 ml) Thermal S UV Vichy. Jak dla mnie ok, tylko zastanawiam
sie czy filtry ktore posiada (zdaje sie ze 8 UVB i 7 UVA) sa wystarczajace dla
naszego klimatu. Ostatnio uzywalam Effaclaru K z kwasem wiec chyba tym bardziej
powinnam smarowac sie kremem zawierajacym filtry przeciwsloneczne.
Zalezy mi na tym zeby oprocz UVB mial tez UVA.
Mam 20 lat i cere mieszana. Za wszelkie sugestie bede wdzieczna.

Przy okazji czy znacie jakis podklad ktory zawiera filtr UVA? Na niektorych
podana jest wartosc filtra ale zdaje sie, ze to dotyczy tylko UVB.

1. Data: 2003-04-11 12:55:47

Temat: Re: Kremy z filtrami.
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwostin intensywnie nawilżający ma niezłe filtry ( SPF 15 a UVA 10).
Pod makijaż też OK, jestem z niego zadowolona.

Hanuś

1. Data: 2003-04-11 13:20:26

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Iwostin intensywnie nawilżający ma niezłe filtry ( SPF 15 a UVA 10).
> Pod makijaż też OK, jestem z niego zadowolona.

Zakladam ze do kupieniaw aptece?
A czy jest bezzapachowy, bo mi na filtrowym ale koniecznie bezzapachowym
zalezy..

mag.

1. Data: 2003-04-11 14:11:49

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"

> Zakladam ze do kupieniaw aptece?
> A czy jest bezzapachowy, bo mi na filtrowym ale koniecznie bezzapachowym
> zalezy..

Nie pachnie wcale, do kupienia w aptece około 28-29 zł.

Hanuś

1. Data: 2003-04-12 08:24:10

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Colleen wrote:

> Poszukuje dobrego kremu z filtrami na wiosne. Powinien byc
> nawilzajacy i nadawac sie pod makijaz.

Mogę Ci polecić kremik Laboratorium SVR. Dla mnie świetny:)

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-12 08:59:48

Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl
> napisał(a):

> Mogę Ci polecić kremik Laboratorium SVR. Dla mnie świetny:)

Napisz mi jeszcze jak ten krem sie nazywa, jakie ma filtry i ile kosztuje.

1. Data: 2003-04-13 18:47:32

Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze mam jedno pytanie. Jak to jest z ochrona skory wokol oczu? Czy w tym
miejscu tez nalezy uzywac kremow z filtrami? I jesli tak to czy moze to byc
ten krem, ktorego uzywam do calej twarzy czy tez musi byc specjalny
przeznaczony do skory wokol oczu?

1. Data: 2003-04-13 20:24:47

Od: "Jolanta" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuje dobrego kremu z filtrami na wiosne. Powinien byc nawilzajacy i
> nadawac sie pod makijaz.
Cześć !

Krem " Solaris " jest świetny w tym zakresie. Więcej przeczytasz o nim na
stronie www.zdrowie.neostrada.pl

Pozdrawiam,
Jolanta

1. Data: 2003-04-14 15:25:39

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Colleen wrote:

> Napisz mi jeszcze jak ten krem sie nazywa, jakie ma filtry i ile
> kosztuje.

Oj tani raczej nie jest. Cosik około 35zł. Filtry ma bardzo wysokie.
Zresztą zobacz sama www.svr.pl - SVR UVB :)

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-17 08:34:21

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> . Jak to jest z ochrona skory wokol oczu? Czy w tym
> miejscu tez nalezy uzywac kremow z filtrami?
tak, koniecznie.

> I jesli tak to czy moze to byc
> ten krem, ktorego uzywam do calej twarzy czy tez musi byc specjalny
> przeznaczony do skory wokol oczu?
może być ten, co do całej twarzy, ale jeśli masz wrażliwe te rejony, to
powinien byc bezzapachowy i o lekkiej konsystencji (np. Iwostin)

Farbowanie wlosow.
dentysta/Kraków
Fitness Fort Piontek (Warszawa, Bialoleka)
czy ja dobrze widzę?? :)
Fabryka Urody w Krakowie