KRET !!

11. Data: 2003-09-05 18:03:13

Temat: Re: Kret!!
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Zygzak" <c...@a...com> wrote in message news:Xns93ED91CB96693Zygzak@192.168.0.2...
> w <news:bj80pq$n9u$1@opal.futuro.pl>
>
> MDF bynajmniej nie jest ekologiczny, ZTCW jest to masa celulozowa
> (makulatura i inne odpady celulozowe) wymieszana z jakšœ żywicš
> sztucznego pochodzenia i prasowana wysokim ciœnieniem. Metoda jest o
> tyle dobra ze powinna zadowolic zarówno antykretowcow jak i
> prokretowcow, bowiem nie zabija zwierzat tylko sugeruje im silna
> potrzebe zmiany miejsca pobytu.

A to nie lepiej wybetonowac? Kret nie przebije.
A propos, jak ten pyl dziala na ludzkie pluca?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2003-09-05 18:29:56

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dyskusje o kretach na grupie zawsze mnie zastanawialy. Tyle razy temat byl
> juz ruszany a dalej taki spory odzew. Naprawde nie spodziewalabym sie;-))
>
> Iza Wójcik

Kret, jako zwierzę chronione warte jest naszej uwagi.

Pozdrawia boletus

13. Data: 2003-09-05 19:21:16

Temat: Odp: KRET !!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza Wójcik <g...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjadt6$76b$...@a...news.tpi.pl...
> Dyskusje o kretach na grupie zawsze mnie zastanawialy. Tyle razy temat byl
> juz ruszany a dalej taki spory odzew. Naprawde nie spodziewalabym sie;-))

No bo to jest temat na którym wszyscy się znają :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

14. Data: 2003-09-05 20:45:43

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygzak" <c...@a...com> napisał w wiadomości

> Pyl tytoniowy.
> Pyl z MDF.

I co, Boletusie?
Widzisz i nie grzmisz.
Przebili nawet korę!
To jest dopiero badziewie jak się patrzy!

Pozdrawiam z grabkami i łopatką (to taki prosty i skuteczny sposób na
kretowiska w trawniku)
Ewa

15. Data: 2003-09-05 21:38:26

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To jest dopiero badziewie jak się patrzy!
>

> Pozdrawiam z grabkami i łopatką (to taki prosty i skuteczny sposób na

Spokojnie. Nie sądzę, by ktoś chciał
naśladować pierwszego lepszego
wariata:-)
(Ej! Zygzak-sorry)

Pozdrawia boletus

16. Data: 2003-09-05 22:13:44

Od: Zygzak <c...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

w <news:Bd46b.14206$3b2.1085403@twister.neo.rr.com>
Michal Misiurewicz napisał(a):

> A to nie lepiej wybetonowac? Kret nie przebije.
Jest zasadnicza roznica: Na betonie trawa slabo rosnie. Pewnie
dlatego, ze beton kiepsko trzyma wode...

> A propos, jak ten pyl dziala na ludzkie pluca?
Srednio dobrze, z tym ze nie widze powodu by go akurat wdychac.
Tytoniowy pyl i owszem moze doprowadzic do uzaleznienia ale mdf?
Nie sadze.

--
Zygi

17. Data: 2003-09-05 23:05:59

Od: Zygzak <c...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bjavqm$9u5$1@nemesis.news.tpi.pl>
ewa & boletus napisali:

> [...]
Nikogo nie przebilem.
Odpowiedzialem na pytanie Roberta. Nikogo nie zmuszam do stosowania
mojej metody.

Oj, nieladnie.

Rzeczywiscie, dlaczego wczesniej na to nie wpadlem?
Moze dlatego, ze z jednego konca ogrodu w drugi mam 10min drogi
pieszo i pol zycia bym zmarnowal na spacery z grabkami i jakas durna
lopatka.

> Spokojnie. Nie sądzę, by ktoś chciał
> naśladować pierwszego lepszego
> wariata:-)
> (Ej! Zygzak-sorry)

Hmmm...
Prawie sie nie gniewam sie. To znaczy nie za wariata (bo mazna
powiedziec, ze biorac sie za ogrod, porwalem sie z motyka na slonce
(sierpien byl wyjatkowo upalny)), ale mowic o kims ze jest "pierwszy
lepszy" to nieladnie.

PS. Kochani, kazdemu wedle uznania, Wy lubicie krety a ja wole Krtka.

--
Zygi

18. Data: 2003-09-05 23:23:16

Od: "Petru" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na trawę - beton, a truskawki - do skrzynek!!!!!!!!!!!!

19. Data: 2003-09-06 09:47:30

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, nieladnie.

nie obrażaj się tak od razu, poczytasz archiwum to Ci się pojęcie
"badziewia" i "badziewienia" przybliży :)

> [...]
> Moze dlatego, ze z jednego konca ogrodu w drugi mam 10min drogi
> pieszo i pol zycia bym zmarnowal na spacery z grabkami i jakas durna

( No,no, tylko nie "durną"! Tylko nie "durną"!! -
pozdrawiam
Łopatka )

no widzisz? obraziła się. będę musiała pół dnia pocieszać bidulę ;-)

I taki potencjał marnujesz na trawnik?
A gdzie byliny, maliny, winorośla, klony, derenie...etc.?? ;-)

> PS. Kochani, kazdemu wedle uznania, Wy lubicie krety a ja wole Krtka.

Kret "w realu" to wypisz wymaluj Krtek :)
Bardzo zyskuje przy bliższym poznaniu.

Pozdrawiam pokojowo
Ewa

20. Data: 2003-09-06 12:04:38

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam pokojowo
> Ewa

Zygzak ma gdzieś krety. Z trawy zaprawionej
tym tytoniowym badziewiem będzie robił
papierosy, gdy po wejściu do UE podrożeją:-)

Pozdrawia boletus

Kosiarka Black & Decker (Allegro)
Kto ma nasiona piołunu?
bluszcz sadzonki