Tępić czy chronić?

1. Data: 2003-09-04 11:27:01

Temat: Tępić czy chronić?
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojawiły się u mnie w ogrodzie: Arctia caja i jakaś Potosia sp..

Macie w swoich ogrodach?

Pozdrawiam
p...@r...pl

2. Data: 2003-09-04 12:46:03

Temat: Odp: Tępić czy chronić?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bj77l2$d79$...@n...news.tpi.pl...
> Pojawiły się u mnie w ogrodzie: Arctia caja i jakaś Potosia sp..
>
> Macie w swoich ogrodach?

Ładne są, chroń je :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-09-07 05:39:47

Temat: Re: Tępić czy chronić?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
> Pojawiły się u mnie w ogrodzie: Arctia caja i jakaś Potosia sp..

Nawiązując do tematu: można jeszcze pozostać obojętnym. Czy dla swojej
aktywności (jurności?) nie znajdujesz innego pola gdy wracasz do domu.
Prościej: zostaw robaczki, aktywizuj sie w innej przestrzeni :-).
KM

4. Data: 2003-09-07 05:46:46

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prościej: zostaw robaczki, aktywizuj sie w innej przestrzeni :-).

Oczywiście, jeżeli nie jest nietaktem sugerowanie Tobie czegokolwiek.
KM

5. Data: 2003-09-07 05:48:58

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawiązując do tematu: można jeszcze pozostać obojętnym. Czy dla swojej
> aktywności (jurności?) nie znajdujesz innego pola gdy wracasz do domu.

ach, zapomniałem. Przecież teraz są wakacje.
KM

6. Data: 2003-09-07 20:01:12

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> ach, zapomniałem. Przecież teraz są wakacje.
> KM

:-)Wakacje to ja będę miał od października:-)

A robaczki:
- oczywiście, że nie wtrącam się do ich życia:-), no chyba, że ich larwy
zaczną mi pożerać coś _wyjątkowo_ cennego.

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

rozmnażanie oleandra
cyprysowiec Leylanda "Cupressocyparis leylandii"
Ukorzenic tuje
Jaki to orzech
Mustang 306 SE i trawnik