Ukorzenic tuje

1. Data: 2003-09-04 07:30:03

Temat: Ukorzenic tuje
Od: Justy <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pare galazek tui. Jak je ukorzeniac? Do ziemi czy do wody?

--
Justy

Archiwum grupy --- pl.rec.ogrody ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

2. Data: 2003-09-04 17:58:13

Temat: Re: Ukorzenic tuje
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rene" <r...@i...pl> wrote in message

> Do ziemi.
> Ale czy o tej porze roku ukorzenianie???

Albo przed wegetacją, albo po wegetacji. Jak najbardziej o tej porze:-)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-09-04 18:06:30

Temat: Odp: Ukorzenic tuje
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pare galazek tui. Jak je ukorzeniac? Do ziemi czy do wody?

Do ziemi.
Ale czy o tej porze roku ukorzenianie???
Pozdrav.Rene

4. Data: 2003-09-04 21:55:39

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można podobno ukorzeniać jesienią, lecz mi zawsze sadzonki
marnieją. Za to gdy ukorzeniam na przełomie marca i kwietnia
wszystko przyjmuje się świetnie. Gałązki do torfu z piaskiem (pół na pół)
i często zraszać. Wskazany ukorzeniacz- po kilku miesiącach puszczają
korzenie.
pozdrawiam
AurorA
http://oczko4you.republika.pl/centrum.html

5. Data: 2003-09-05 06:00:09

Od: Justy <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki bardzo za odpowiedzi - sproboje moze je zostawic przez zime
w domu (?).

6. Data: 2003-09-05 08:08:41

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justy" <u...@d...idealny.pl> wrote in message
> Dzieki bardzo za odpowiedzi - sproboje moze je zostawic przez zime
> w domu (?).

Możesz próbować. W najzimniejszym miejscu, jakie znajdziesz - 5-10 st.C - i
w najjaśniejszym. No i jakowaś "szklarenka" by się przydałą. Kiedyś zupełnie
niespodziewanie ukorzeniły mi się w ten sposób cyprysik, żywotnikowiec i
klon palmowy:_)

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2003-09-05 20:59:02

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisała

> Kiedyś zupełnie
> niespodziewanie ukorzeniły mi się w ten sposób cyprysik, żywotnikowiec i
> klon palmowy:_)

:-)
Kiedy czytam niektórych /tych co to czego zielonego,zielonkawego nie
uglebią - to rozmnożą/
to dochodzę do wniosku, że poza własnym ogrodem powinni sobie smarować palce
jakimiś inhibitorami (jako roślinną antykoncepcję).
:-)
Bo przecież _nieświadomie_ mogą _drastycznie_ zmieniać nasze otoczenie,
tu sobie rzuci pestkę, tam wetknie patyk, a wszystko się przyjmuje.

Na przykład:
Kupi sobie taki ktoś po 10dkg: czereśni, brzoskwiń, wiśni itp. i pójdzie na
wycieczkę po ogrodzie bot., i za 5lat z ogrodu bot będzie sad.
:-)

Pozdrawiam zielonopalczastych:-)
p...@r...pl

Jaki to orzech