bluszcz sadzonki

1. Data: 2003-09-04 13:43:50

Temat: bluszcz sadzonki
Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej to ja lama :)
mam na balkonie blusz ale nie hedera tylko jakis pieciocostam ;)
ladnie sobie przez lato urosł ale jak to bedzie w zimie wiadomo
przemarznie to wymysliłem sobie co by go na sadzonki bluszczu
przerobic
w zwiazku z tym
1.kiedy go pociac na kawałki (jak spadna liście ??)
2.jakie kawąłki (jedno oczko czy jak ?)
3.jak zadekowac na zime (wiadro z piaskiem , z ziemia ,
temperaturka???)
4.potem do gruntu do skrzynki kiedy ??
wiem ze pytania lamerskie ale wiem tak mało ze potrezbuje
łopatologicznych wyjasnien z pewnego zrodła
dzieks
huck

2. Data: 2003-09-05 08:30:04

Temat: Re: bluszcz sadzonki
Od: Justy <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podejrzewam, że masz winobluszcz pięciolistkowy, a jego się ukorzenia z
odkładów - znaczy, przygnij jeden pęd do ziemi i przysyp nią - po jakimś
czasie ta część przysypana wypuści korzonki. Wtedy można obciąć. A na
zimę wsadz go (tego dużego egzemplarza) do termosa - skrzynia z jakichś
płyt + steropian.

Pozdr Justy

--
Justy

Archiwum grupy --- pl.rec.ogrody ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

3. Data: 2003-09-05 08:57:06

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasie ta część przysypana wypuści korzonki. Wtedy można obciąć. A na
> zimę wsadz go (tego dużego egzemplarza) do termosa - skrzynia z jakichś

Winobluszcz pięciolistkowy - sadzonki zdrewniałe
wsadz teraz do gleby,podlewaj i to wsjo.

Pozdrawia prosto boletus

4. Data: 2003-09-05 10:29:42

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Winobluszcz pięciolistkowy - sadzonki zdrewniałe
> wsadz teraz do gleby,podlewaj i to wsjo.
czyli co nie czekac az listki opadna ??
no dobra wsadze do gleby al kurde bioje sie ze w zimie przemarzna
huck

5. Data: 2003-09-05 11:18:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli co nie czekac az listki opadna ??
> no dobra wsadze do gleby al kurde bioje sie ze w zimie przemarzna
> huck

Do zimy to on się ukorzeni bez problemu.
Ta roślina mrozów się nie boi.

Pozdrawia praktycznie boletus

6. Data: 2003-09-05 11:51:23

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do zimy to on się ukorzeni bez problemu.
> Ta roślina mrozów się nie boi.
no dobra zaryzykuję
huck

7. Data: 2003-09-05 12:00:06

Od: Justy <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jak w skrzyni czy doniczce na balkonie to nie zmarznie? Chyba go
jednak trzeba zabezpieczyć, bo mu korzenie zmarzną.

Pozdr

8. Data: 2003-09-05 13:05:54

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no dobra zaryzykuję
> huck

Słuchaj kapitanie Huck, jeśli się boisz,
wpadnij, a pokażę Tobie kilka sztuczek
z roślinkami; np.sianie dyniowatych,
wtykanie do glebusi sadzonek wszelakiej
maści oraz wyrosłe z takowych badziewie:-)

Pozdrawia z praktyki boletus

9. Data: 2003-09-05 14:40:48

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słuchaj kapitanie Huck, jeśli się boisz,
> wpadnij, a pokażę Tobie kilka sztuczek
> z roślinkami; np.sianie dyniowatych,
> wtykanie do glebusi sadzonek wszelakiej
> maści oraz wyrosłe z takowych badziewie:-)
wisz co ze mnie taki ogrodnik jak nie przymierzajac z koziej dupy
trąbka
chociarz pamietam ze kiedys rzodkiewke mi sie udało wyhodowac :)
pozdroo
huck

10. Data: 2003-09-05 18:22:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chociarz pamietam ze kiedys rzodkiewke mi sie udało wyhodowac :)
> pozdroo
> huck

No widzisz.Ogrodnictwo przydomowe
to żadna filozofia:-)

Pozdrawia śmiało boletus

Tępić czy chronić?
rozmnażanie oleandra
cyprysowiec Leylanda "Cupressocyparis leylandii"
Ukorzenic tuje
Jaki to orzech