Re: Krety!!!

Data: 2002-07-06 18:26:29
Temat: Re: Krety!!!
Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

E.Bogdanowicz <b...@w...opole.pl> wrote:
> A krety ryj? w ogrodzie.Mimo opaski betonowej pod p?otem jako? znalaz?y
> drog?. Czy znacie jaki? spos?b na przep?dzenie tych ryjc?w? Ogr?d jest
> po?o?ony w?r?d p?l uprawnych. Z g?ry dzi?kuj?.
> Eligiusz
> PS. Rad? pt.: zbuduj sobie ?awk?, kup du?o piwa i przepijaj do krecik?w ju?
> gdzie? widzia?em!

mi niestety za pulapke sluzy wanna wkopana na poziom gruntu, co jaksi czas
wylawiam z niej biedne kreciki plywaja do gury brzuchami :(
mimo ze jest deska pozwalajca sie wydostac z tej pulapki krety jednnak gina :(
nornice i inne stworzenia daja sobie rade

jesli ktos zlapie jakiegos kreta i nie ma gdzie wypusicic to moge go zabrac.
mi kopce nie przeszkadzaja. chociaz wiekszosc to budowle wykonane przez morwki.

zyj i pozwol zyc innym, nawet na pseudo bideronki zrzerajce mi reguralnie
wierzeb przestalem sie gniewac .. :)

C2H5OH rzeczywiscie dorze robi na takie problemy i to pod pod kazda postacia
jeszce leprzy jest tetra hydro kanabinol ale w tym kraju za jego uzywanie
mozna wyladowac w pierdlu i nauczyc sie wielu ciekawych rzeczy od dzierganych
panow w koszulkach z ramiaczkaimi ..

DA_none