Krety

11. Data: 2013-01-10 18:53:04

Temat: Re: Krety
Od: "Tito Flores" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:18d5e5ba-fd0e-4930-b755-a039b2fc3012@googlegrou
ps.com...
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 13:15:05 UTC+1 użytkownik Tito Flores
napisał:

> to musisz mieć ładnie spulchniony trawniczek!
>
> 3 kg? Ho ho!
Przeciez tego nie odpalam;)
Jak się pojawi nowe kretowisko to wciskam do środka karbid,zalewam woda i i
zasypuje dziure. Gazy powstałe z karbidu zatruwaja krety. Ale jak pisałem za
kilka dni pojawiaja sie nowe. Wókół mnie jest kilka hektarów nieużytków wiec
tam mnóstwo tego dziadostwa zamieszkuje i próbują równiez przedostawać się
do mnie.

Acetylen powstaje.
Lepiej odpal, tak to się stosuje.
Część z nich się wyniesie z powodu huków.
A tak, to będziesz im robić te komory gazowe do usranej śmierci, gaz się tak
pod ziemią nie rozniesie dokładnie.

Tito F.

12. Data: 2013-01-10 19:07:03

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-10 19:40, Kris pisze:

> Kurczę, a po mojej posesji kręcą się 4 koty mieszkające w pobliskim zakładzie.
Często je dokarmiam nawet, nocą wiem że pod moją wiatą na drewno przebywają. ą krety
są.

Dokarmiaj co drugi dzień

--
sjs

13. Data: 2013-01-10 19:13:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jan 2013 20:07:03 +0100, SJS napisał(a):

Często je dokarmiam nawet, nocą wiem że pod moją wiatą na drewno przebywają. ą krety
są.

> Dokarmiaj co drugi dzień

A najlepiej wcale - skoro są krety i nornice, to niech się kaciambry wezmą
do roboty i zawalczą o żarcie, skoro jest na wyciągnięcie łapki.
--
XL

14. Data: 2013-01-10 19:29:10

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HGW" napisał w wiadomości grup

>P.S. Był rok kota? Nawet jeśli był to można powtórzyć :)

Nie było jeszcze "Roku Kota"

Pozdr. Jurek

15. Data: 2013-01-10 19:29:17

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-10 14:47, Kris pisze:

> Te mi akurat wiszą. Oprócz trawnika i zywopłotu nic innego nie uprawiam więc niech
sobie te pędraki drutowców błotnych żerują;)
> Oczy nie widza sercu nie żal.
------------------------------
Poważnie.
Gdzie kupujesz karbid ?

16. Data: 2013-01-10 19:31:18

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości grup

> Rok kreta?

"Rok Kreta" był w 2003r.

Pozdr. Jurek

17. Data: 2013-01-10 22:14:32

Od: HGW <h...@h...abuse> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-10 20:29, Jerzy Wierzchnicki pisze:

> Użytkownik "HGW" napisał w wiadomości grup

> Nie było jeszcze "Roku Kota"

No to najwyższy czas na najmilszego futrzaka w domu i ogrodzie :)

18. Data: 2013-01-10 22:42:25

Od: "Tito Flores" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:50ef1705$0$1311$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości grup

> "Rok Kreta" był w 2003r.

Ciekawe, że od tego czasu wyniosły się kompletnie z mojego ogrodu...

Tito (moon)

19. Data: 2013-01-11 05:49:52

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-10 11:43, Edzio pisze:
> Witam szanowne grono
> czy u was krety te? tak szalej??
Ja w okresie od lipca do października upolowałem 5 kretów i 1
karczownika i mam w ogrodzie spokój. Niestety u sąsiada kret kopie na
potęgę i tylko czekam, kiedy się pojawi u mnie. Pułapki jakby co czekają
pogotowiu.
Jacek

20. Data: 2013-01-11 09:09:32

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HGW" <h...@h...abuse> napisał w wiadomości

> Nie było jeszcze "Roku Kota"

> No to najwyższy czas na najmilszego futrzaka w domu i ogrodzie :)

Hejka. Szczególnie dla miłosników żółkniejących miniaturowych iglaków
systematycznie obsikiwanych przez koty. Never more. :-(
Pozdrawiam obstrukcyjnie Ja...cki

Jaka papryka?
Co to za ptaszek?
Na Nowy 2013 Rok