Krew z nosa

11. Data: 2010-08-27 16:08:48

Temat: Re: Krew z nosa
Od: "malgosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziecko ty naganiasz na zakupy w sklepie czy sama wierzysz w te bdury ?
fu
rgds
jki

12. Data: 2010-08-27 16:52:46

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-27 17:59, konieczko pisze:
> Na tej stronie znajduja sie same bzdety dla ograniczonego umyslowo
> kretyna lub dziecka 6 letniego. Z tym drugim bym uwazal bonie kazde
> wierzy w TV jak wboga.

To jest stary, wielki, gruby chłop. Na imię ma Adam. Zmienia nicki.
Codziennie ma inny.
Znany jako kolina, jk.

--
animka

13. Data: 2010-08-27 17:18:42

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-27 18:52, animka pisze:

> To jest stary, wielki, gruby chłop. Na imię ma Adam. Zmienia nicki.
> Codziennie ma inny.
> Znany jako kolina, jk.

Sama jestes kolina glupia pizdo.

14. Data: 2010-08-27 20:40:45

Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

konieczko pisze:

> Malgosia a prosze wytlumacz dziecko dlaczego nie moze byc wyciskarka
> szybkoobrotowa i co ona niszczy oraz dlaczego ?
>
> Z tym gotowym konserwowanym to bylbym ostrozny bo byz moze to jakis
> rozrobiony koncentrat smakowy tylko, niby pisza ze maja wlasna plantacje
> ale nikt jej nie widzial.

Zdajesz sobie sprawę, że rozmawiasz z trollem? Zaraz zaproponuje
urynoterapię albo dietę z kaszy.

Małgorzata

15. Data: 2010-08-27 20:56:33

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-27 22:40, malgorzata pisze:

> Zdajesz sobie sprawę, że rozmawiasz z trollem? Zaraz zaproponuje
> urynoterapię albo dietę z kaszy.
>
> Małgorzata

Jak narazie to ty trollujesz wyzszoscia sokowirowki nad sokoprasowka
glupi babsztylu.

16. Data: 2010-08-27 21:19:10

Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

konieczko pisze:

> Jak narazie to ty trollujesz wyzszoscia sokowirowki nad sokoprasowka
> glupi babsztylu.

Czy Ty zdajesz sobie sprawę komu i na co odpisujesz? Gdzie JA napisałam
cokolwiek o sokowirówce, sokoprasówce lub jakimkolwiek innym urządzeniu?
Zastanów się co piszesz i do kogo? Czy ja Ciebie w którymkolwiek zdaniu
obraziłam? Wypraszam sobie inwektywy.

Małgorzata

17. Data: 2010-08-28 04:18:35

Od: "malgosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> obraziłam? Wypraszam sobie inwektywy.

najsampierw zmień kretynko nika

jk

18. Data: 2010-08-28 10:24:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Aug 2010 17:12:17 +0200, animka napisał(a):

> To nie ma jakiegoś lekarstwa w aptece tylko trzeba łazić po wsiach, po
> łakach i zrywać obszczane przez psy (sorry) pokrzywy i jeszcze na
> dodatek parzyć sobie ręce?

Trzeba. Ja mam swoje pokrzywy, zieloniutkie, wyhodowane przez MŚK, a psy
chodzą tam tylko nasze własne, a i nie "szczą" tak wysoko :-)
No i istnieje coś takiego na świecie jak... rękawiczki.
Naturalne leki są wspaniałe, przekonałam się o tym ostatnio nie raz, nie
dwa i nie trzy. Po tych doświadczeniach intensywnie pogłębiam wiedzę o
ziołach. Mam u siebie, na włąsnym (duuużym) terenie oraz terenach
nieskażonych cywilizacją (sa takie wokół mnie) większość najbardziej
wartościowych, zamierzam je wykorzystać.

19. Data: 2010-08-28 10:28:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Aug 2010 06:54:19 -0700 (PDT), JaMyszka napisał(a):

> [quote]
> Sok
> Rozdrobnione całe pokrzywy miksujemy i wyciskamy sok. Przeciętnie z 1
> kg. pokrzyw otrzymujemy 300-500 ml soku. Do takiej jego ilości
> dosypujemy 2 łyżki soli kuchennej w celu jego konserwacji i
> przechowywujemy w lodówce. Należy pić 1 łyżeczkę soku na czczo rano
> przed śniadaniem. Po 2 tyg. kuracji robimy 1 tyg. przerwę. Cały cykl
> leczenia nie powinien trwać dłużej niż 4-5 mies.[/quote]
> Kiedyś sobie zebrałam wiedzę o pokrzywie
> https://docs.google.com/document/edit?id=1M1Ev83DTA_
edOJUGPttL8nwDIrs_r4M32FN3t-QLxPg&hl=pl&authkey=CJPl
hKcK

Dzięki za wspomożenie :-)
Mam dwa pomysły nieco zwariowane:
a) możeby tak pozamrażać młodziutką posiekaną pokrzywę w jednorazowych
porcjach i dodawać sobie np do twarożku czy pasty jajecznej, sałatek itp co
rano na śniadanko?
b) sok z pokrzywy zrobiony w dużej ilości (taki mam zamiar, bo właśnie
odrosły MŚK na jego plantacji piękne pokrzywy, młodziutkie, po koszeniu)
zamierzam wlać do woreczków na kulki lodu i też zamrozić.
Hmmm?

20. Data: 2010-08-28 11:21:08

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-28 12:24, Ikselka pisze:

> Trzeba. Ja mam swoje pokrzywy, zieloniutkie, wyhodowane przez MŚK,

Co to jest MŚK?

Haha, fajnie to napisałaś :-)

> [...]
> nieskażonych cywilizacją (sa takie wokół mnie) większość najbardziej
> wartościowych, zamierzam je wykorzystać.

Och, rozmarzyłam się ! Zatęskniło mi się za takim terenem nieskażonym.

--
animka

Prośba o objaśnienie wyniku badania RTG kręgosłupa
Szczepionka na H1N1 powraca w... następstwach.
wpływ cyklu miesiączkowego na zachowanie kobiety
Rak a badanie krwi - czy tak można wykryć nowotwór
Problem z uchem