Krew z nosa

21. Data: 2010-08-28 11:44:53

Temat: Re: Krew z nosa
Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Supa pokrzywowa prosze bardzo.
http://www.mojeprzepisy.pl/Przepis/zupa_pokrzywowa/

Do czego to doszlo pamietam z dzicinstwa ze pokrzywy to moja babacia
dawalo kurom i kaczkom do zarcia a debilne mieszczuchy dzisiaj to jedza.

22. Data: 2010-08-28 14:25:31

Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, wybieram się dziś do lekarza z córą 10L. Mówi, że czyje się niedobrze,
ale
> nic nie określa... jakaś markotna. Dziś rano miała krew noska. Osłabienie?
> Jestem umówiona u lekarza dopiero o 15:00 (obowiązki). Zastanawia mnie czy to
nie
> jakieś nerwy przed szkołą, bo o szkole myśli jakoś ze wstrętem.

Idz do apteki.

W kazdej aptece dostaniesz SNKZNDDDL12,

czyli "Srodek na Krew z Noska dla Dzieci do lat 12".

Kosztuje to grosze, nie pamietam czy 2,99 czy 1,99.
Proste, tanie i skuteczne.

Aha, sprawdz czy sprzedaja wersje na krwotok z obu dziurek, bo ostatnio byly
tylko butelki na krwotok prawa dziurka moja znajoma chieli nabrac.

Strachu S.

23. Data: 2010-08-28 14:26:34

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sie, 12:28, Ikselka wrote:
> [...]
> Dzięki za wspomożenie :-)

Niemazaco;p
Sama ostatnio popijam z Herbapolu;p
(4 zł za 20 skarpetek)
Smakuje nawet bez cukru;)

> Mam dwa pomysły nieco zwariowane:
> a) możeby tak pozamrażać młodziutką posiekaną pokrzywę w jednorazowych
> porcjach i dodawać sobie np do twarożku czy pasty jajecznej, sałatek itp co
> rano na śniadanko?

Hmmm... Osobiście bym suszyła, ale nic nie stoi na przeszkodzie, byś
wypróbowała ten sposób.
Ja jednorazowe porcje do zupy marchewki startej zamrażam w palcach
rękawiczek jednorazowych (100 szt ok. 2 zł), a potem je odcinam, gdy
potrzebuję.

> b) sok z pokrzywy zrobiony w dużej ilości (taki mam zamiar, bo właśnie
> odrosły MŚK na jego plantacji piękne pokrzywy, młodziutkie, po koszeniu)
> zamierzam wlać do woreczków na kulki lodu i też zamrozić.
> Hmmm?

Tak robię z naparem mięty:)
Aha, zbiór pokrzyw odbywa się na wiosnę i jesień. I chyba chodzi nie
tylko o "rodzaj" liścia czy korzenia, ale również o ich skład. Bo te
liście odrośnięte po skoszeniu, to nie takie same, jak te wiosenne...
chyba...
PS
Poślę Ci na prv pozostałe zioła

--
Pozdrawiam :)
JM

24. Data: 2010-08-28 14:30:48

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sie, 13:44, konieczko wrote:
> [...]
> Do czego to doszlo pamietam z dzicinstwa ze pokrzywy to moja babacia
> dawalo kurom i kaczkom do zarcia a debilne mieszczuchy dzisiaj to jedza.

Hehehee... Sam widzisz, dzisiaj jemy kury, które nie jedzą pokrzyw,
więc zmuszeni jesteśmy do uzupełnienia tego "łańcucha pokarmowego";)

25. Data: 2010-08-28 14:43:37

Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

malgosia pisze:

> najsampierw zmień kretynko nika
>
> jk
Raczej, Ty "niewiadomoco" zmień. Ja moim posługuję się od wielu lat, Ty
Janino Kolino, zmieniasz jak rękawiczki - "dla zmyły wroga".
Uważaj, stoi tuż za Tobą i tylko chyha na Twoje kolejne mistrzowskie
wcielenie.

Małgorzata

26. Data: 2010-08-28 15:02:54

Od: "malgosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idz do apteki.

jestes lekarzem czy farmaceutko?

jk

27. Data: 2010-08-28 15:10:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Aug 2010 07:26:34 -0700 (PDT), JaMyszka napisał(a):

> [...]
> Ja jednorazowe porcje do zupy marchewki startej zamrażam w palcach
> rękawiczek jednorazowych (100 szt ok. 2 zł), a potem je odcinam, gdy

Ja - w malutkich torebkach foliowych z Makro, najmniejszy rozmiar jaki
jest.

> [...]
> tylko o "rodzaj" liścia czy korzenia, ale również o ich skład. Bo te
> liście odrośnięte po skoszeniu, to nie takie same, jak te wiosenne...

E, jeśli pogoda ładna, to na pewno równie wartościowe. No zgapiłam się
trochu, ale to nic :-)

> PS
> Poślę Ci na prv pozostałe zioła

Będę bardzio wdzięczna, pozdrawiam.

28. Data: 2010-08-28 15:11:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Aug 2010 13:44:53 +0200, konieczko napisał(a):

> [...]
>
> Do czego to doszlo pamietam z dzicinstwa ze pokrzywy to moja babacia
> dawalo kurom i kaczkom do zarcia a debilne mieszczuchy dzisiaj to jedza.

Nie jestem mieszczuchem. Mieszkam na cudownej wsi, w sercu Gór
Świętokrzyskich, mam swoje, nieskażone chemią pokrzywy i wszelkie inne
zioła. Nie każdego stać na to - trzeba mieć "hektary" :-)

29. Data: 2010-08-28 16:25:17

Od: "Strachu S." <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestes lekarzem czy farmaceutko?
>
> jk

W tych, jak i w wielu dziedzinach uzyskalem doktorat Chonoris Kałza.

Starchu S.

30. Data: 2010-08-28 21:41:57

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-28 18:25, Strachu S. pisze:

> W tych, jak i w wielu dziedzinach uzyskalem doktorat Chonoris Kałza.

Kał za co?

--
animka

Prośba o objaśnienie wyniku badania RTG kręgosłupa
Szczepionka na H1N1 powraca w... następstwach.
wpływ cyklu miesiączkowego na zachowanie kobiety
Rak a badanie krwi - czy tak można wykryć nowotwór
Problem z uchem