[Krk] Poszukiwany cukier rafinada

1. Data: 2004-05-14 08:32:49

Temat: [Krk] Poszukiwany cukier rafinada
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z krakowskich sklepów zniknął, jak sen jaki złoty, cukier, który w
temacie. Czy ktoś widział...? Poszukuję bardzo pilnie, może nie na
gwałt, ale do ciastek :)
--
pa, Basiabjk

1. Data: 2004-05-14 19:10:06

Temat: Re: [Krk] Poszukiwany cukier rafinada
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BasiaBjk napisała:
> Z krakowskich sklepów zniknął, jak sen jaki złoty, cukier, który w
> temacie. Czy ktoś widział...? Poszukuję bardzo pilnie, może nie na
> gwałt, ale do ciastek :)

To ja pogadam sama ze sobą, może komuś oszczędzę daremnej gonitwy po
sklepach. Dowiedziłam się, że hurtownia, która go dostarczała,
zbankrutowała, a nie opłaca się sprowadzać z daleka, bo "nikt tego nie
kupuje". Podobno bywa czasem w niektórych hm (ostatnio nie widziałam).
Ciasteczka maczałam w zwykłym cukrze :(

Rafinada nadal poszukiwana...
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-05-17 10:13:42

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ostatnio kupiłam w Biedronce cukier, który miał postać bardzo dużych
kryształków.

Kasia

1. Data: 2004-05-17 10:22:44

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KasiaA napisał:
> Ja ostatnio kupiłam w Biedronce cukier, który miał postać bardzo dużych
> kryształków.

A w nazwie miał "rafinada"?
Nie zależy mi na niej (nazwie) tylko trudno zaglądać w sklepie do
torebek, a nuż się trafi. Z jakiej cukrowni, możesz zerknąć? W której
Biedronce?
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-05-17 10:28:56

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> A w nazwie miał "rafinada"?
> Nie zależy mi na niej (nazwie) tylko trudno zaglądać w sklepie do
> torebek, a nuż się trafi. Z jakiej cukrowni, możesz zerknąć? W której
> Biedronce?

Nie był to typowy cukier rafinada. Był to cukier zwykły ale grubszy niż
zwykło się widywać. A cukier był firmowy Biedronki, "Słodka łyżeczka" czy
jakoś podobnie.

Kasia

1. Data: 2004-05-20 06:59:35

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z krakowskich sklepów zniknął, jak sen jaki złoty, cukier, który w
> temacie. Czy ktoś widział...? Poszukuję bardzo pilnie, może nie na
> gwałt, ale do ciastek :)

Widziałam wczoraj w Realu, co prawda nie nazywał sie rafinada ale "cukier
kryształ gruby", dobrze grzechotał w pudełku, tylko cena była nieciekawa -
2,99 za 0,5 kg.

Kasia

1. Data: 2004-05-20 07:03:13

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KasiaA napisał:

> Widziałam wczoraj w Realu, co prawda nie nazywał sie rafinada ale "cukier
> kryształ gruby", dobrze grzechotał w pudełku, tylko cena była nieciekawa -
> 2,99 za 0,5 kg.

Serdeczne dzięki, to chyba to :) Cena jest cos koło tego, czy w wypadku
rafinady coś wyższa, ale się nie je tonami.
--
pa, BasiaBjk

Babki i inne ciasta
ciasto do pizzy