Re: Krochmal w spray'u

Data: 2002-11-19 06:34:29
Temat: Re: Krochmal w spray'u
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl>

> wychodzi drogo i mnie jakos talk nierowno sie galgany krochmala -
> glownie lniane ubranka...psikam, psikam, zwijam, odkladam,
> prasuje. ja wole lekko wokgotne galgany...w sprayu wychodzi
> krochmal bardzo dorgo (np szczegolnie jak sie robi jeszcze i
> patchwork ;))) wiec ja kupuje takie w plynie, dodaje wody wg
> przpeisu, wkladam do btelki z psikadelkiem, takim rozpylaczem i
> mam!

Masz racje, ze na wieksze powierzchnie to drogo... On chyba sie sprawdza
tylko w sytuacjach, gdzie potrzebujesz go na malych powierzchniach i tez w
sumie bardziej na doprasowanie rzeczy niz na ukrochmalenie.
Super pomysl z tym wlewaniem do butelki !!! U nas tez mozna kupic krochmal w
plynie ??? Ostatnio do firanki gotowalam sposobem 'mam i babc'... przyznam,
ze bardziej mnei perspektywa krochmalenia przerazala niz sama ta czynnosc
pozniej :-)))

Asia