Krolewski deser

1. Data: 2001-10-19 08:19:23

Temat: Krolewski deser
Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Derer krolewski. Jak ktos czuje ze grypa zaczyna mu wchodzic w kosci to
polecam ten deser jako antygripine...

4 duze cytryny, 2 zoltka, 5 lyzek miodu.
Dokladnie umyte i sparzone cytryny osuszyc, przekroi? na pol, lyzeczka
wyjac miazsz, usunac pestki. Miazsz zmiksowac, przetrzec przez sito,
przelozyc do rondelka, wymieszac z miodem i zoltkami. Rondelek ustawic
na garnku z gotujaca sie woda i ubijac sos na parze, az do zgestnienia.
Podawac na zimno lub na goraco, w wydrazonych polowkach cytryn.

1. Data: 2001-10-19 13:43:53

Temat: Re: Krolewski deser
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej" <b...@e...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zgestnienia.
> Podawac na zimno lub na goraco, w wydrazonych polowkach cytryn.

Ja bym dodał jeszcze czosnek :-))
To po tzatziki z miodem
pozdr.Alex

1. Data: 2001-10-19 14:01:19

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> napisał w
wiadomości
.pl...

> Użytkownik "Maciej" <b...@e...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Tak w ogóle to ja mogę czosnek wszędzie.
Kiedyś moja niedowidząca babcia dodała czosnek do
masy tortowej zamiast siekanych migdałów ( robiła w międzyczasie
jeszcze jakieś mięso) ... i też zjadłem, chociaż to już była
kuchnia ekstremalna ;-)))
pozdr.Alex

1. Data: 2001-10-19 14:14:19

Od: "Magdalena W." <zolza@usunto_astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej <b...@e...net.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...net.pl...
> Derer krolewski. Jak ktos czuje ze grypa zaczyna mu wchodzic w
kosci to
> polecam ten deser jako antygripine...
Brzmi przepysznie, jutro sobie zrobie - nie mam grypy, ale cytryne
moge w kazdej postaci i ilosci :)
Dzieki, Macku

Pzdr,
Magda