Królik

1. Data: 2003-01-15 09:37:47

Temat: Królik
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam w najbliższym czasie pobawić się mięsem królika:

Przewiduję że:

- rozmrożę mięsko - udka z kością
- na patelnię ze stopionym smalcem wrzucę przyprawy ostre
pieprz, curry, imbir,
- po chwili (gdy już się 'przegryzie') wrzucę mięsko i obsmażę ze
wszystkich stron tak by się ścięło po wierzchu
- w międzyczasie obiorę większą ilość cebuli i czosnku (zostało mi
jeszcze trochę mielonego - też dodam)
- większą część obranej cebuli i czosnku wrzucę do gara
- do gara przełożę mięsko (tak by było przykryte cebulą)
- resztę cebuli przypalę w pozostałym tłuszczu (uwielbiam drobny
posmaczek przypalonej cebulki) i do gara razem z tłuszczem.
- na patelnię naleję wody i po dodaniu przypraw pachnących - zioła
prowansalskie, cząber, ziele angielskie, gałka muszkatołowa, .. (może
coś jeszcze) pogotuję chwil parę - i do gara.
- w pół litra wina czerwonego (gruszki_czarny bez+dzika róża - cudnie
mi wyszło) rozmieszam czosnek mielony - i do gara
- uduszę do miękkości
- w międzyczasie przygotuję ziemniaczki (a może ryż - jeszcze nie
wiem)

A potem ....

Macie jeszcze jakiś pomysł by to uzupełnić?

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-01-15 10:24:49

Temat: Re: Królik
Od: "M.K" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem)
>
> A potem ....
>
> Macie jeszcze jakiś pomysł by to uzupełnić?

A potem zapros sąsiadke lub innych znajomych

1. Data: 2003-01-15 11:03:52

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A potem zapros sąsiadke lub innych znajomych

Gdybym miał zaprosić sąsiadkę to zamiast soli (a propos zapomniałem
posolić ;-))) ) nasypałby m arszeniku!!!!

A inni znajomi ;-((( na moje zad... nie docierają

Niestety pojem sam (kości dostaną psy)

Qwax

1. Data: 2003-01-15 12:00:04

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:
(...)

> Macie jeszcze jakiś pomysł by to uzupełnić?

Do królika zawsze daję tymianek, naklepiej świeży.

Krycha

Ryby- pytanie
Szukam przepisów z całego świata
Polaczenie sledzika z...