Polaczenie sledzika z...

1. Data: 2003-01-14 21:53:06

Temat: Polaczenie sledzika z...
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, kiedys troszke bywalem na grupie, moze mnie niektorzy
pamietaja, pozniej mialem spora przerwe...
Tyle tytulem wstepu. (bo na kazdym zebraniu jest tak ze ktos musi zaczac...
;-))

A teraz na powaznie - niesamowicie lubie sledzie. i tak mi ostatnio chodzi
po glowie jak tu zrobic polaczenie sledzia i twarozku ????

A moze macie pomysly na inne polaczenia ?????

Artur Nowacki '''''
ICQ #82071542 (o)(o)
()
<--ooo--(__)--ooo-->

1. Data: 2003-01-14 22:01:40

Temat: Re: Polaczenie sledzika z...
Od: "Bask" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> wrote in message
> [...]
> po glowie jak tu zrobic polaczenie sledzia i twarozku ????
>
> A moze macie pomysly na inne polaczenia ?????

Bardzo czesto robie taka niby salatke:
matiasy pokrojone w kawalki, ser twarogowy chudy w duza kostke, szczypiorek,
majonez ( dla przyzwoitosci rozcienczony jogurtem ), wszystko to razem
wymieszane. Zona smieje sie ze mnie ale ja to bardzo lubie.
Pozdrowienia
Bask

1. Data: 2003-01-14 22:18:25

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim standardowym połączeniem w czasie wizyty w supermarkecie jest
połaczenie sałatki śledziowej i pączków. Az się zastanawiam, co będę
jadła, jak zajdę w ciążę. Bo już chyba gorszych połączeń od moich
śniadanek nie ma - np. jogurcik z korniszonkiem, grzybki z chlebkiem z
dzemem itd.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-01-14 22:46:12

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia
Cherokee gd siadl do klawiatury
I oto co stalo sie dzielem jego palcow:

> [...]
> jadła, jak zajdę w ciążę. Bo już chyba gorszych połączeń od moich
> śniadanek nie ma - np. jogurcik z korniszonkiem, grzybki z chlebkiem z

OJOJOJ... az poczulem wir w moich jelitach na pomysl polaczenie grzybow i
dzemu - bo jakos ta salatka sledziowa i paczki mnie nie ruszyly...

--

Artur Nowacki '''''
ICQ #82071542 (o)(o)

1. Data: 2003-01-15 08:53:29

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd wrote:

> [...]
> jadła, jak zajdę w ciążę. Bo już chyba gorszych połączeń od moich
> śniadanek nie ma - np. jogurcik z korniszonkiem, grzybki z chlebkiem z

Bardzo lubilam slodka chale z szynka i chrzanem. A do sledzia
czesto pije kawe :-)

Krycha

1. Data: 2003-01-15 09:56:02

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo lubilam slodka chale z szynka i chrzanem. A do sledzia
> czesto pije kawe :-)

Chałka z szynką dobra rzecz. A jeszcze z chrznem ho ho. A kawa jest dobra do
wszystkiego. Ja jeszcze lubię ser żółty z dżemem lub miodem. Mniam mniam
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-01-15 10:54:06

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadłam kiedyś sledzia w sosie czekoladowym, nawet nie był taki zły...
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-15 11:15:10

Temat: Re: Polaczenie sledzika (P)
Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
> po glowie jak tu zrobic polaczenie sledzia i twarozku ????
> A moze macie pomysly na inne polaczenia ?????

Witam!
Sledzie na slodko z miodem! Pycha!
Podaje przepis:

6 platow sledzi (matjasow)
3 lyzki koncentratu pomidorowego
1 duza lyzka miodu (ja daje gryczany)
4 lyzki oleju
garsc rodzynek
pieprz, slodka papryka
Sledzie pokroic w paski, zalac sosem, wymieszac. Przykryc i odstawic na trzy dni
(WAZNE!!), zeby sie przegryzly. Naprawde sa doskonale!
Pozdrawiam i zycze smacznego!
Agnieszka

1. Data: 2003-01-15 12:24:17

Od: "Iris" <i...@f...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> napisał(a):

> Bardzo lubilam slodka chale z szynka i chrzanem. A do
> sledzia czesto pije kawe :-)

To mi przypomnialo, ze moja babcia uwielbiala slodkie
ciasto drozdzowe z szynka gotowana (wlasnej roboty). A
Dunczycy nauczyli mnie jesc sledzia, niezaleznie od
postaci finalnej (smietana,sos pomidorowy,olej, itd),
z chlebem posmarowanym smalcem ze skwarkami.

Iris

1. Data: 2003-01-15 12:33:53

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypomniało mi się jeszcze, że jak dawno temu byłam w NRD to dali nam do
jedzenia śledzie smażone, zalane zalewą octową na słodko i to to bardzo mi
nie smakowało, tak samo nie podeszła mi galareta z nóżek wieprzowych z
odsmażanymi ziemniakami i słodkim sosem oraz mizeria i sałata polane octowym
sosem z dużą ilością cukru. Brrrrrrrrrr....
Pozdr. - Gośka (Lublin)

kurczak w sosie własnym PYTANIE
PRZEPIS NA SHOARME !!!
ROTFL (z pl.misc samochody)