Polaczenie sledzika z...

1. Data: 2003-01-15 12:56:51

Temat: Re: Polaczenie sledzika z...
Od: "Aga" <d...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje pyszna sałateczkę śledziową na słodko. Wypróbowana, bardzo smaczna
ale niestety bez twarożku.

Sałatka śledziowa
1 kg śledzi a la matijas
2 cebule
? szkl. rodzynek, ? szkl. migdałów i orzechów (lub 2 mieszanki studenckie)
1 słoiczek majonezu
1 duża kwaśna śmietana
? Rodzynki, orzechy i migdały zaparzyć, śledzie pokroić. Zrobić sos:
pokrojone w kosteczke cebule zalać majonezem, smietaną, dodać odrobinę
cukru, 1 łyżeczkę musztardy. Polać sosem sledzie i bakalie.
Uwaga! Sałatkę należy przygotować na dzień przed podaniem.

Pozdrawiam. Aga

1. Data: 2003-01-15 21:02:13

Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

polaczenie sledzia i >
> A moze macie pomysly na inne polaczenia ?????

Oczywiście
Śledzik z cebulką i seteczka czystej żytniej..;-)

Pozdrowienia
Dorota

1. Data: 2003-01-15 21:19:24

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:b0229v$uol$1@absinth.dialog.net.pl...

> Moim standardowym połączeniem w czasie wizyty w supermarkecie jest
> połaczenie sałatki śledziowej i pączków. Az się zastanawiam, co będę
> jadła, jak zajdę w ciążę. Bo już chyba gorszych połączeń od moich
> śniadanek nie ma - np. jogurcik z korniszonkiem, grzybki z chlebkiem z
> dzemem itd.

Hihihi, jakis czas temu z niesmakiem patrzono na mnie w pracy, kiedy podczas
przerwy na obiad zajadalam na przemian: jogurt owocowy, grzyby w zalewie
octowej, ogorka kiszonego, zagryzalam to kromka chleba ze smalcem. A do
popicia, byla zupka pomidorowa (tego no Knorra) i sok wieloowocowy ;))
Mnie bardzo smakowalo, i mialam sily do dalszych utarczek z klientami :))

Marta

1. Data: 2003-01-16 20:23:26

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia
Dorota siadl do klawiatury
I oto co stalo sie dzielem jego palcow:

> polaczenie sledzia i >
>>
> Oczywiście
> Śledzik z cebulką i seteczka czystej żytniej..;-)

Tylko ze to nie jest "dziwne" polaczenie ;-))

--

Artur Nowacki '''''
ICQ #82071542 (o)(o)

1. Data: 2003-01-16 23:05:24

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Jan 2003 22:02:13 +0100, "Dorota" <d...@o...pl> wrote:

>polaczenie sledzia i >
>>
>Oczywiście
>Śledzik z cebulką i seteczka czystej żytniej..;-)
>

>Pozdrowienia
>Dorota

Nareszczie ktos normalny...
;->>>>>