Kropelki poprawiające nastrój :D

1. Data: 2005-05-29 09:43:39

Temat: Kropelki poprawiające nastrój :D
Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze strony http://zdrowie.onet.pl/1228481,2039,,2,dzial.html

1. Spascupreel łagodzi nawet silne bóle menstruacyjne. Cena ok. 19 zł/50
tabl.; 22 zł/12 czopków.
2. Lymphomyosot zmniejszający obrzęki i uczucie ciężkości nóg. Cena ok. 28
zł (krople); 21 zł/50 tabl.
3. Krople Ignatia-Homaccord, które szybko poprawiają nastrój. Cena ok. 29
zł.

Używał ktoś tych specyfików? Jakie wrażenia?

--
Kaja

2. Data: 2005-05-29 12:24:11

Temat: Re: Kropelki poprawiające nastrój :D
Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-05-29 15:40:23

Od: A.L. <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 May 2005 11:43:39 +0200, Kaja
<m...@b...spamu.autograf.pl> wrote:

> [...]
>zł.
>
>Używał ktoś tych specyfików? Jakie wrażenia?

Naklepsze kropelki poprawiajace nastroj to dobry koniak.

A.L.

4. Data: 2005-05-29 20:26:43

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 29 May 2005 10:40:23 -0500, A.L. napisał(a):

> Naklepsze kropelki poprawiajace nastroj to dobry koniak.

Mogliby lekarze zapisywać go na receptę niskociśnieniowcom ;-)
Chociaż ja i tak jeśli miałabym już napić się alkoholu to wybrałabym
Smirnoffa. Nie śmierdzi :-)

--
Kaja

5. Data: 2005-05-29 21:15:46

Od: A.L. <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 May 2005 22:26:43 +0200, Kaja
<m...@b...spamu.autograf.pl> wrote:

>Mogliby lekarze zapisywać go na receptę niskociśnieniowcom ;-)
>Chociaż ja i tak jeśli miałabym już napić się alkoholu to wybrałabym
>Smirnoffa. Nie śmierdzi :-)

Rzecz gustu. W koniaku zapaszek jest glowna komponenta ktora
poprawia mi nastroj. Zwlaszcza jak sie kieliszek troche potrzyma w
dloni...

A.L.

6. Data: 2005-08-11 20:29:33

Od: "zyd" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już myślałem że chodzi Ci o zwiększenie libida... :D

kłopotliwe kurzajki :(
refluks zoladkowy
cennik badan
antybiotyk pyt. do lakarzy, jelsi tu sa