cennik badan

1. Data: 2005-05-28 19:49:17

Temat: cennik badan
Od: "ola :\)" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
dostałam od lekarza z prywatnego gabinetu skierownaie na badanie krwi i
moczu, i mam takie pytanko, ile orientacyjnie moge zaplacic za wykonanie
takich badan np w zwyklej przychodni?

pozdrawiam
ola

2. Data: 2005-05-29 05:30:46

Temat: Re: cennik badan
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 28 May 2005 21:49:17 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako ola :), a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> ile orientacyjnie moge zaplacic za wykonanie
> takich badan np w zwyklej przychodni?

Ja za morfologie place 10 zl a za zwykle badanie moczu - 15.
W Warszawie.
Wiecej mozna by powiedziec gdybys w dobroci swojej napisala jakie badania
masz zrobic ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2005-05-29 08:26:50

Od: "ola :\)" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" napisał w wiadomości >

> Wiecej mozna by powiedziec gdybys w dobroci swojej napisala jakie badania
> masz zrobic ;)

mam zrobic:
-morfologia krwi +OB
-mocz- badanie ogolne
-glukoza w surowicy
-bilirubina
-AspAT, ALAT
-ApTT /badanie układu krzepnięcia/

pozdrawiam
ola

4. Data: 2005-05-29 19:22:22

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 29 May 2005 10:26:50 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako ola :), a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

W moim laboratorium:

> -morfologia krwi +OB -
10 zl

> -mocz- badanie ogolne
15 zl

> -glukoza w surowicy

10 zl

> -bilirubina

nie mam pojecia

> -AspAT, ALAT

takoz

> -ApTT /badanie układu krzepnięcia/

35 zl

5. Data: 2005-05-29 20:24:37

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola :)" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> -morfologia krwi +OB 10 zł + 8 zł
> -mocz- badanie ogolne 8 zł
> -glukoza w surowicy 8 zł
> -bilirubina 8 zł
> -AspAT, ALAT 9,5 zł +9,5 zł
> -ApTT /badanie układu krzepnięcia/ 13 zł

ceny ze Szczecina
pozdrawiam A

6. Data: 2005-05-29 20:30:01

Od: "ola :\)" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomniala dodac ze mam jeszcze Ca125 i ze w warszawie mieszkam :)

pozdrawiam
ola

7. Data: 2005-05-29 20:41:10

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapomniala dodac ze mam jeszcze Ca125 i ze w warszawie mieszkam :)

w Szczecinie około 30 zł

8. Data: 2005-05-30 16:25:16

Od: "OLA :)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ola :)" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

W Tychach 5+3 złote
5 złoty
5 z;ptu
6 złoty
7 złoty + 7 złoty
9,50 zł

Jak widać różnice są kolosalne

antybiotyk pyt. do lakarzy, jelsi tu sa
zawał, literatura i pytania??
Propozycja grupy pl.sci.neuroscience (dyskusja na pl.news.nowe-grupy)
Poparzenie słoneczne! Gorączka, dreszcze.!
Badania genetyczne w zakażeniach, chorobach nowotworowych i nie tylko