Krople do oczu: Hylo-Comod, Artelac i inne

1. Data: 2006-05-17 19:53:43

Temat: Krople do oczu: Hylo-Comod, Artelac i inne
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam. Szukam kropel, które pomoga na przekrwione i piekace oczy.
Slyszalem, ze najlepsze sa Hylo-Comod, ale sa dosc drogie.
Podobno tak samo dzialaja Artelac. I jeszcze slyszalem cos o
Swietliku (jakis homeopatyczny chyba). Zastanawialem sie nad
Artelaciem, bo jest znacznie tanszy od Hylo-Comod. Moze ktos z Was
to stosuje i móglby sie podzielic opiniami? Co bedzie najlepsze?
Warto zawracac sobie glowe tym Swietlikiem, czy od razu kupic cos
"porzadnego"?

Pozdrawiam,
mj.

2. Data: 2006-05-17 20:47:46

Temat: Re: Krople do oczu: Hylo-Comod, Artelac i inne
Od: Yoja <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com napisał(a):
> Witam. Szukam kropel, które pomoga na przekrwione i piekace oczy.
> Slyszalem, ze najlepsze sa Hylo-Comod, ale sa dosc drogie.

Mój mąż po przeczytaniu w internecie pozytywnych opinii o Hylo-Comod,
zakupił te kropelki i niestety zakroplił je tylko jeden raz, bardzo
piekły mu po nich oczy. Aktualnie używa kropelek o nazwie Lacrimal i te
sobie chwali.

Pozdrawiam
Agata

3. Data: 2006-05-17 21:12:17

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalem, ze najlepsze sa Hylo-Comod, ale sa dosc drogie.
Podobno tak samo dzialaja Artelac. I jeszcze slyszalem cos o
Swietliku (jakis homeopatyczny chyba).

jesli masz powazniejsze problemy z suchoscia, to postaw raczej na
hialuroniany, takie jak np. Hylo-comod. jesli krople uzywane bylby tylko od
czasu do czasu, to moga byc te tansze-np. euphrasia-swietlik, lacrimal,
vidisept, artelac itp.
z lepiej nawilzajacych a nie tak drogich jak Hylo-comod: Oftagel,
Tears-NaturaleII.

4. Data: 2006-05-17 21:19:03

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Slyszalem, ze najlepsze sa Hylo-Comod, ale sa dosc drogie.
> Podobno tak samo dzialaja Artelac. I jeszcze slyszalem cos o
> Swietliku (jakis homeopatyczny chyba).

zalezy jakie masz problemy itd uzywałam swietliku ( takie sobie efekty ) , po
Artelacu w ogóle nie widziałam poprawy a Lacrimal mnie uczylił oczy piekly
itd , teraz mam Hylo-Comod i jestem zadowolna duzo pracuje przy komputerze
wiec oczy mialam zaczerwienione i piekące teraz problemu nie ma w ogóle ;)
plus jeszcze taki ze emozna zakraplac na soczewki

a co do tego ze drogi ?? hmm.. inne od otwarcia można trzymac 4 tyg. nigdy
całej buteleczki nie zuzyłam , połowe trzeba było wyrzucic itd a Hylo _Comod
od otwarcia możżna trzymac 12 ty. wiec 3 miesiące wiec cenowo wyjdzie podobnie
jak te inne

pozr. Aska

5. Data: 2006-05-17 22:17:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl napisał(a):

> [...]
> od otwarcia możżna trzymac 12 ty. wiec 3 miesiące wiec cenowo wyjdzie podobnie

Właśnie zastanawiałem się, jak wygląda zużycie czegoś takiego.
Ale jeśli rzeczewiście te krople wystarczają na długo, to
spróbuję chyba Hylo-Comod...

pozdr.
mj

6. Data: 2006-05-17 22:31:47

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie zastanawiałem się, jak wygląda zużycie czegoś takiego.
> Ale jeśli rzeczewiście te krople wystarczają na długo, to
> spróbuję chyba Hylo-Comod...

nie namawiam , zalezy jak często musisz używać itd bo bo te tears naturel tez sa
dobre o kt. pisała justy
pozdr.
Aska

7. Data: 2006-05-18 17:12:09

Od: "RobertSA" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik wrote:
> Witam. Szukam kropel, które pomoga na przekrwione i piekace oczy.

To bardzo zalezy, z jakiego powodu sa przekrwione i piekace!
Idz do okulisty.

Dalej piszesz tak jakby o nawilzaczach.

> Slyszalem, ze najlepsze sa Hylo-Comod, ale sa dosc drogie.

Najlepsze zalezy na co. Jesli chodzi o suche oko, to faktycznie sa bardzo
dobre.
Juz nie sa drogie, ostatnio znacznie potanialy.

> Podobno tak samo dzialaja Artelac.

Ale jednak to co innego.

> I jeszcze slyszalem cos o
> Swietliku (jakis homeopatyczny chyba)

Nie homeopatyczny. Swietlik na suche oko nie jest dobry, bo wysusza.

> Artelaciem, bo jest znacznie tanszy od Hylo-Comod. Moze ktos z Was
> to stosuje i móglby sie podzielic opiniami? Co bedzie najlepsze?

U mnie Hylo dzialal znakomicie, ale zalecil mi go okulista.

> Warto zawracac sobie glowe tym Swietlikiem, czy od razu kupic cos
> "porzadnego"?

Proponuje najpierw badanie.

8. Data: 2006-05-18 17:29:26

Od: "RobertSA" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Yoja wrote:

> Aktualnie używa kropelek o nazwie Lacrimal i
> te sobie chwali.

No to dobrze, ze mu sluza, niemniej trzeba stwierdzic, ze w opinii
kompetentnych specjalistów jest to preparat przestarzaly i ustepujacy
wspolczesnym nawilzaczom.

9. Data: 2006-05-20 07:32:39

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> vidisept, artelac itp.
> z lepiej nawilzajacych a nie tak drogich jak Hylo-comod: Oftagel,

swietlik nie ma wlasciwosci nawilzajacych!

pozdr.

casus

Lekarze jutro strajkują czy nie?
krople do oczu