Krotony

1. Data: 2005-06-09 10:01:15

Temat: Krotony
Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, jadł ktoś i kto wie co to jest. Znalazłem w sieci jako
przystawkę ale nie wiem co to jest.
pozdr. Jerzy

2. Data: 2005-06-09 11:00:30

Temat: Re: Krotony
Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Jak w temacie, jadł ktoś i kto wie co to jest. Znalazłem w sieci jako
> przystawkę ale nie wiem co to jest.

Hmmm... Jestem pewien, że kroton jest kwiatem, więc może... Diabli
wiedzą...

PWZ

3. Data: 2005-06-09 11:03:34

Od: MaRiA <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr W. Zawadzki wrote:

> Hmmm... Jestem pewien, że kroton jest kwiatem, więc może... Diabli
> wiedzą...

Ale chyba ten kwiatek jest trujacy cos mi sie wydaje...

Maria

4. Data: 2005-06-09 12:43:02

Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

MaRiA wrote:

> Ale chyba ten kwiatek jest trujacy cos mi sie wydaje...

Być może... Ale wiele rzeczy jest trujących, a je jemy... Nieee, pewnie
chodzi o jakąś udziwnioną/egzotyczną potrawę o takiej nazwie.

--
Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

5. Data: 2005-06-09 13:00:57

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie, jadł ktoś i kto wie co to jest. Znalazłem w sieci jako
> przystawkę ale nie wiem co to jest.
Kroton to roślina doniczkowa, raczej niejadalna :)
Natomiast "kruton" to może być dziwaczna nazwa na grzanki, od francuskiego
"croutons".

Pozdrawiam
Magdalena

6. Data: 2005-06-09 18:45:58

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d89eia$c5i$1@inews.gazeta.pl...

> Kroton to roślina doniczkowa, raczej niejadalna :)
> Natomiast "kruton" to może być dziwaczna nazwa na grzanki, od
> francuskiego
> "croutons".

Popatrz no Pani, chyba idziesz dobrym śladem a pewien człowiek za to
dostał pierwszą nagrode w portalu ...zety. Nikt nawet nie sprawdził a
sławy garkotłukowe gratulowały. Błąd powtórzony dwukrotnie więc to nie
przypadek.
;-(
pozdr. Jerzy

7. Data: 2005-06-09 19:38:16

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>
> Kroton jest poteznym krzakiem, a nawet calkiem niezlym drzewkiem. Na
> wolnosci.

Wiem i widziałem w naturze rosnące, zdziwił mnie jedynie fakt, że ktos
kto zajął pierwsze miejsce w portalu słynnej gazety poleca coś
nieznanego szerszemu ogółowi. To wygląda mi na zmowę i kumoterstwo
czyli, że dostał nagrodę nim ktololwiek przeczytał jego przepisy.
:-(
pozdr. Jerzy

8. Data: 2005-06-09 19:43:56

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 9 juin 2005 ŕ 15:00:57, dans <d89eia$c5i$1@inews.gazeta.pl> vous écriviez :

> Kroton to roślina doniczkowa, raczej niejadalna :)

Kroton jest poteznym krzakiem, a nawet calkiem niezlym drzewkiem. Na
wolnosci.

Ewcia

--
Niesz