Re: Krytykantom RN.

Data: 2018-07-12 15:09:00
Temat: Re: Krytykantom RN.
Od: Kviat

W dniu 2018-07-12 o 14:15, XL pisze:
> [...]
uchu-Narodowego.pdf

> Oczywiście liczę też na to, że każdy prawdziwy (czyli tępy i
> niezorientowany) krytykant sam tu udowodni swoją indolencję w temacie,
> chwaląc się, że to, co krytykuje, zna tylko z pierwszych trzech stron, na
> ktorych zakończył swoją merytoryczną edukację.
> LOL

Jakie to infantylne, że odpowiadasz na swoje posty udając, że nie
czytasz moich :):)

I czego znowu nie zrozumiałaś? Chcesz dyskutować merytorycznie o
faszystowskich poglądach? Na ten temat powiedziano już chyba wszystko,
wystarczyło się uczyć. Mam ci tu przepisać jakiś podręcznik do historii,
czy sama dasz radę zajrzeć?
Wrzuć coś nowego (i merytorycznego), to będzie powód do dyskusji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr