Krzeszło do komputera

1. Data: 2005-10-12 21:26:40

Temat: Krzeszło do komputera
Od: "Radek" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wiem, że piszę trochę NTG... ale od siedzenia kilka godzin dziennie na byle
jakim krześle przed komputerem mam dolegliwości z tym związane... tak
przynajmniej powiedział lekaż. Czasem boli mnie lewa strona klatki
piersiowej (tak jak serce), ale podobno nie to, tylko właśnie od siedzenia
:-). Chciałem się Was zapytać co sądzicie o takim krześle:

http://www.fotel.info/index.php?d=produkt&id=79

I ewentualnie o tym:

http://www.fotel.info/index.php?d=produkt&id=67

I mając 2 do wyboru które byście wybrali? A może żadne? Mniej - więcej
chciałbym coś w tym przedziale cenowym.

2. Data: 2005-10-13 05:33:42

Temat: Re: Krzeszło do komputera
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> http://www.fotel.info/index.php?d=produkt&id=67
>
> I mając 2 do wyboru które byście wybrali? A może żadne? Mniej - więcej

Te fotele musza byc takie male? A wieksze, skurzane i 2x tansze nie moga
byc?

--
Pozdrawiam.

3. Data: 2005-10-13 07:13:04

Od: Konrad <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek napisał(a):
> [...]
>
> http://www.fotel.info/index.php?d=produkt&id=67
>
> I mając 2 do wyboru które byście wybrali? A może żadne? Mniej - więcej

to są jakieś koromysła a nie krzesła do komputera. 30 minut w tym nie
wytrzymasz. do komputera potrzebny jest wygodny fotel z podparciem na
głowę. to było by znacznie lepsze
http://www.fotel.info/index.php?d=produkt&id=310 ale skąd te ceny!? taki
fotel można kupić za 180-200 zł.

4. Data: 2005-10-13 07:25:59

Temat: To już było
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To już było.

5. Data: 2005-10-13 08:28:23

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dijv2f$8lv$1@inews.gazeta.pl
Od: Radek <r...@g...pl>
Było:
> Witam
> I mając 2 do wyboru które byście wybrali? A może żadne? Mniej -
> więcej chciałbym coś w tym przedziale cenowym.

Oprócz krzesła musisz jeszcze dopasować biurko, odległość i wysokość ekranu
względem oczu, oświetlenie dodatkowe, wentylację pomieszczenia i wiele
innych parametrów.
Nie zapominaj o innych schorzeniach - żylaki odbytu, nóg, zespół cieśni
nadgarstka, pogłębianie wad wzroku, otyłość, skrzywienia kręgosłupa,
wysunięcie krążka międzykręgowego, zmiany skórne twarzy i rąk..., brak
pomysłów po czwartej godzinie pracy!
Na dobrą sprawę nic nie zastąpi godzinnej przerwy z conajmniej półgodzinnym
spacerem.

6. Data: 2005-10-13 10:23:39

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy możesz napisać gdzie można kupić takie krzesła w tej cenie?
chętnie bym kupiła :)

7. Data: 2005-10-13 11:06:16

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czasem boli mnie lewa strona klatki
> piersiowej (tak jak serce), ale podobno nie to, tylko właśnie od siedzenia

Klatka piersiowa od siedzenia? Hm, zrozumiałabym jeśli by cię bolał
kręgosłup, kark, głowa, nadgarstek, albo szanowna siedzicielka, nawet nogi -
ale klatka piersiowa po lewej stronie? Nie słyszałam o czymś takim. Może idź
do jeszcze innego lekarza i skonsultuj to z nim?

Pozdrawiam,
Akulka

8. Data: 2005-10-13 11:12:56

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

Może to po prostu "nerwica", nie miałeś ostanio bardziej stresującego okresu
niż zazwyczaj?

Pozdrawiam,
Akulka

9. Data: 2005-10-13 13:11:25

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> Czy możesz napisać gdzie można kupić takie krzesła w tej cenie?
> chętnie bym kupiła :)

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=67476034 122 zł

pl

10. Data: 2005-10-13 13:48:08

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dzięki ale chodziło mi o takie krzesło:
http://www.fotel.info/index.php?d=produkt&id=310

Skierowanie na operację
Harmonet od kiedy znow w sprzedazy?
Okazja - lampa BIOPTRON PRO firmy ZEPTER
Gdzie sa badanie labolatoryjne ? Slina - pot i kal
gdzie ci przelac forse ktora zarobisz? serio ja juz mam 30000 zł to dziala! 1