Książeczki mieszkaniowe(zmiana przepisów?)

1. Data: 2003-02-26 09:19:15

Temat: Książeczki mieszkaniowe(zmiana przepisów?)
Od: "drendel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Czy wiadomo komuś żeby w ostatnim czasie zmieniły sie przepisy odnośnie
książeczek mieszkaniowych?

Coś mi tu wczoraj kumpel powiedział, że podobno większe premie gwarancyjne:)

Prosze o info

1. Data: 2003-02-26 14:47:18

Temat: Re: Książeczki mieszkaniowe(zmiana przepisów?)
Od: "madejka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez chetnie dowiem sie cos wiecej:))) Informujcie ludzie kochani :)

1. Data: 2003-02-28 09:31:03

Od: Malina_Słodka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też!!!!

1. Data: 2003-03-02 17:12:55

Od: "Rem" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Nie wiem gdzie to slyszales i czy to jest sprawdzone, ale dawalem do wyceny
ksiazeczke mieszkaniowa w lipcu i powiedziano mi ze mam iles tam kasy.
Natomist teraz w styczniu potrzebuje wyciagnac ta kase z ksiazeczki i dalem
ponownie pani do sprawdzenia i odzyskania tej kasy i dowiedzialem sie ze
kasy bede mial mniej. Zdziwilem sie oczywiscie, ale dowiedzialem sie ze od
sierpnia zeszlego roku spadly premie gwarancyjne i dostane mniej :(((
Tak ze z moich zrodel wynika ze nic sie nie podnioslo chyba ze chodzi o
jakies informacje z ostatnich 48h.
Kase za ksiazeczke mam odebrac ok polowy marca wiec bede wiedzial na 100%

Pozdrawiam
Rem

1. Data: 2003-03-02 19:31:01

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2 Mar 2003, Rem wrote:

> kasy bede mial mniej. Zdziwilem sie oczywiscie, ale dowiedzialem sie ze od
> sierpnia zeszlego roku spadly premie gwarancyjne i dostane mniej :(((

Premia gwarancyjna zależy m. in. od obecnej ceny mieszkań (ustalanej przez
GUS, czy kogośtam).

Pozdrawiam,

Alojzy

skurczony sweter