Kto jest większą beznadzieją?

62. Data: 2010-05-16 19:53:01

Temat: Re: Kto jest większą beznadzieją?
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> No.

Szkoda.

Ewa

61. Data: 2010-05-16 19:53:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz, a ja teraz do Wiki zajrzałam i się wszystkiego dowiedziałam -
> test jest odpłatny, ale składek płacić nie trzeba.

No i?

63. Data: 2010-05-16 19:57:28

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> No i?

No więc nie rozumiem Twojego - "stać ją (finansowo) na członkostwo".
Jakby to od jakiejś wielkiej kasy zależało.

Ewa

64. Data: 2010-05-16 21:31:49

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hsphte$r54$6@node2.news.atman.pl...

> Chiron myślę, że obie strony sobie tych uszczypliwości nie szczędzą. Może
> czas najwyższy się z tym pogodzić.
Pogodziłem się. Odpowiedziałem na_wyraźne_zapytanie najpierw Ixi potem
medei. Wyraziłem wyłącznie swoją opinię. Jeśli np Ty nie odebrałaś tego jako
co najmniej uszczypliwe- to napisz. Przecież o to chodzi w grupie
dyskusyjnej.

>Tym bardziej, że tego typu uwagi zgłaszasz wyłącznie oponentom XL. Trochę
>to nieuczciwe IMO.

To akurat nie jest zgodne z prawdą.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

65. Data: 2010-05-16 21:35:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> medei. Wyraziłem wyłącznie swoją opinię. Jeśli np Ty nie odebrałaś tego
> jako co najmniej uszczypliwe- to napisz. Przecież o to chodzi w grupie

Było obustronnie.

> To akurat nie jest zgodne z prawdą.

Jawohl!

--

Paulinka

66. Data: 2010-05-17 05:34:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No więc nie rozumiem Twojego - "stać ją (finansowo) na członkostwo". Jakby
> to od jakiejś wielkiej kasy zależało.

A teraz sie obejrzyj, bo cos Ci sie w tylek wbilo.

67. Data: 2010-05-17 06:48:21

Od: Aicha <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 05:56, Panslavista <p...@i...pl> wrote:

> Fatsa... :-)-

Niezła jest. Temperamentna taka w środku nocy ;)

Pozdrawiam - Aicha

68. Data: 2010-05-17 07:19:20

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Niezła jest. Temperamentna taka w środku nocy ;)
>
> Pozdrawiam - Aicha

Nie możesz sobie czytnika sprawić, tylko taki shity
wyciągasz z jakichś partyzanckich serwerów?
Piotrek

69. Data: 2010-05-17 07:46:54

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-15 15:27, Piotr po pijaku bełkocze:

> Jedno jest pewne, przy takich kobietach jak moja ciotka,
> lub jak tutejsza Madzia i czy ta druga, facet może być
> chyba tylko szmatą.
> Piotrek

Dla Twojej informacji cieniasie.

STranger nie jest szmatą i się tak nie zachowuje.
Jeszcze jedno złe słowo pod Jego adresem, to Ci własnoręcznie jęzor
wyrwę i tak nakopię do dupy, że nie usiądziesz przez miesiąc.
Do pięt STrangerowi nie dorastasz.
To ty jesteś szmatą, a właściwie... nie... ty jesteś zwykłym ścierwem.
Ciekawe, jak Twoja żona zareaguje, kiedy się dowie o Twoich "skokach w
bok"...........
Zarezerwuj sobie spanko na dworcu w kartonie i łap w locie puszkę ze
psim żarciem - będzie Ci potrzebna.

70. Data: 2010-05-17 07:48:47

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-15 23:09, STranger pisze:

> Zamiast pisać źle o kimś kogo nie znasz wziąłbyś się za swoje życie
> nieudaczniku.
> Kmiotkiem jesteś, tak w życiu jak i na grupie dyskusyjnej. Czujesz się
> bezpiecznie za ekranem komputera w swoim domu, w 4 oczy nie miałbyś
> odwagi obrażać.
>

> --
> STranger

Zostaw go STranger, gówna nie ruszaj, gówno śmierdzi.
Szkoda, żebyś w ogóle otwierał usta do takiego piotrowego ścierwa.
Przecież to nieudacznik.
Jeszcze gorsze to od Konrada.

dlaczego moglem zdradzic zone?
PARADYG_MANTRY...