Kto jeszcze je

1. Data: 2000-03-14 07:12:36

Temat: Kto jeszcze je
Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wynalazki typu Bona, Tina itp. Pytam dlatego, że już od dłuszszego czasu nie
widziałem nikogo, kto by te wynalazki kupował, że o konsumpcji nie wspomnę.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

1. Data: 2000-03-14 07:56:03

Temat: Re: Kto jeszcze je
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co by nie było - od czasu pierwszego zakupu masła President i Candia jesmy w
domu tylko masło ( oczywiście właśnie te :)))

--
IL PSS - OS3 - 28752610
"Widziałem kapitana i Czarnego Psa....., więc zdawało mi się, że wiem, jak

1. Data: 2000-03-14 09:29:25

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik * piotr'ek * <p...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:EDlz4.21318$S...@n...tpnet.pl...
> wynalazki typu Bona, Tina itp. Pytam dlatego, że już od dłuszszego czasu
nie
> widziałem nikogo, kto by te wynalazki kupował, że o konsumpcji nie
wspomnę.

Bo to ochydne przeciez. Zupelnie nie wiem, jak sie spoleczenstwo moglo z
masla na margaryne przekonac. Pfuj. Mi sie to kojarzy tylko ze stanem
wojennym, jak krowy byly internowane i tylko margaryna w sklepach byla.

Jader

1. Data: 2000-03-14 10:19:35

Temat: Odp: Kto jeszcze je
Od: "Maciej Lewczuk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8al0rk$47p$...@f...man.torun.pl...
> [...]
> masla na margaryne przekonac. Pfuj. Mi sie to kojarzy tylko ze stanem
> wojennym, jak krowy byly internowane i tylko margaryna w sklepach byla.

Przyznam, ze z tych wynalazkow to akceptuje jedynie tak zwane maslo
jogurtowe. Dlaczego? Dobrze sie zmaruje, niezle smakuje i.... Nie SMIERDZI.
Ludzie, sprawdzilem wsrod znjomych, ktorzy oprocz margaryny niczego innego
nie kupuja, to moze to i da sie jesc, ale zapach zabija. A ja nie mam tyle
silnej woli, by skonsuowac na sniadanie kanapki ze swietnymi dodatkami i
majacej zapach moze nie starych skarpet, ale taki, ze wole juz zrobic
kanapki z majonezem. Co prawda ten ostatni nie psuje do drzemiku, ktory na
jesieni i w lecie robilem, ale w takich przypadkach nie uzywam smarowidla.
Czy ktos mysli podobnie?
Mike-L

1. Data: 2000-03-14 11:02:54

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to ochydne przeciez. Zupelnie nie wiem, jak sie spoleczenstwo moglo z
> masla na margaryne przekonac.

Tylko dla kogo te reklamy?

1. Data: 2000-03-14 11:46:03

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> widziałem nikogo, kto by te wynalazki kupował, że o konsumpcji nie

U mnie w domu maragaryna nie istnieje pod zadna postacia. Nie ma czegos
takiego ani zadnych maslo-podobnych wynalazkow :)

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-03-14 12:49:36

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A widzieliście ostatnio olej w sprayu ?:))))

1. Data: 2000-03-14 13:28:20

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie w domu maragaryna nie istnieje pod zadna postacia. Nie ma czegos
> takiego ani zadnych maslo-podobnych wynalazkow :)

A były kiedyś czasy, gdy ludzie zachwycali się tym syfem. Jaki smaczny,
pachnący, łatwo się smaruje i takie pierdoły. Masło to jest masło i tyle!!!

1. Data: 2000-03-14 19:19:29

Temat: Re: Odp: Kto jeszcze je
Od: p...@n...pl (propeler) szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Koziarski napisał(a):
> U mnie w domu maragaryna nie istnieje pod zadna postacia. Nie ma czegos
> takiego ani zadnych maslo-podobnych wynalazkow :)

polecam edukowanie sprzedawczyn, typu: "a ja prosze prawdziwe maslo",
"nie ma pani prawdziwego masla?!". pomaga innym kupujacym nie placic za
kwasy i chemie.
--
pzdr &:-)))
propeler

1. Data: 2000-03-14 19:54:36

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

ostry <o...@e...com.pl> schreef in berichtnieuws
8alv2l$fjm$...@f...man.torun.pl...
> A widzieliście ostatnio olej w sprayu ?:))))

Tak, ja widuje tu w Holandii w prawie kazdym sklepie ze sprzetem typu AGD i
artykulami szklanymi. Tzn. jesli mowimy o tym samym, tzn. zgrabnych
szklanych buteleczkach ze spryskiwaczem i olejem zamiast perfum. I musze
powiedziec, ze jest to bardzo praktyczna rzecz. Bo osobiscie mam dosc juz
tej trudnej do otwarcia i niewygodnej w uzyciu plastikowej butelki, ktora z
reguly obcieka olejem. A tak - jedno prysniecie na patelnie i czysta robota!
Polecam takie urzadzenie.
Danka

seler naciowy
kaszanka z miodem