Odp: Kto jeszcze je

From: "Maciej Lewczuk" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Odp: Kto jeszcze je
Date: Tue, 14 Mar 2000 10:19:35 GMT

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8al0rk$47p$...@f...man.torun.pl...
> Użytkownik * piotr'ek * <p...@p...fm> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:EDlz4.21318$S...@n...tpnet.pl...
> nie
> wspomnę.
>
> Bo to ochydne przeciez. Zupelnie nie wiem, jak sie spoleczenstwo moglo z
> masla na margaryne przekonac. Pfuj. Mi sie to kojarzy tylko ze stanem
> wojennym, jak krowy byly internowane i tylko margaryna w sklepach byla.

Przyznam, ze z tych wynalazkow to akceptuje jedynie tak zwane maslo
jogurtowe. Dlaczego? Dobrze sie zmaruje, niezle smakuje i.... Nie SMIERDZI.
Ludzie, sprawdzilem wsrod znjomych, ktorzy oprocz margaryny niczego innego
nie kupuja, to moze to i da sie jesc, ale zapach zabija. A ja nie mam tyle
silnej woli, by skonsuowac na sniadanie kanapki ze swietnymi dodatkami i
majacej zapach moze nie starych skarpet, ale taki, ze wole juz zrobic
kanapki z majonezem. Co prawda ten ostatni nie psuje do drzemiku, ktory na
jesieni i w lecie robilem, ale w takich przypadkach nie uzywam smarowidla.
Czy ktos mysli podobnie?
Mike-L