Re: Kto to powiedzial?

From: Fragile <e...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kto to powiedzial?
Date: Thu, 13 Nov 2008 02:42:06 -0800 (PST)

On 13 Lis, 11:19, "Duch" <n...@n...com> wrote:

> Pisze takie oczywistosci?
> To jak wyjaśnisz negatywne skojarzenia słów Superniani, przez niektórych?
> Albo ten anty-Giertychizm (w sensie wychowania, mundurków)?

Skad wniosek i pewnosc, ze osoba, ktora zaproponowala Giertycha jako
odpowiedz na Twoje pytanie jest anty Giertychowska, heh? :) To Twoje
skojarzenia :) Moze jest pro, moze anty :) [Ale masz racje, jestem
anty :)]
Czy jesli napisalabym 'Papiez' - tez uznalbys, ze osoba jest 'anty
papieska' ? Czy moze wtedy uznalbys, ze pro papieska? :) Moja
odpowiedz nie brzmiala 'Giertch'. Bylo to niedowierzanie,
powatpiewanie i lekka drwina ("No chyba nie Giertych?). Slowa, ktore
zacytowales sa moim zdaniem zbyt delikatne i wywazone jak na
Giertycha... A 'Superniania' wydawala mi sie zbyt oczywista
odpowiedzia, dlatego tez nawet tego nie pisalam (zaznaczyles przeciez,
ze odpowiedz bedzie zaskakujaca...).

Pozdrawiam,
F.