Re: Kto to powiedzial?

Data: 2008-11-13 14:44:49
Temat: Re: Kto to powiedzial?
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl>

Duch pisze:
> "Duch" <n...@n...com> wrote in message
>
> Dzieki za odpowiedzi i pierwsze skojarznia.
> Odpowiedz brzmi: superniania Dorota Zawadzka
> (chociaz oczywiscie mogly to powiedziec inne osoby).
>
> To co napisaliscie potwierdza moje obserwacje.
> Zobaczcie co sie porobilo -
> slowa ktore napisalem czyli:
>
> "
> Dziecko musi wiedziec co jest dobre a co zle,
> trzeba go tego nauczyc.
> Do wychowania dziecka sluza nagrody i kary.
> Najlepiej uzywac nagród ale kary sa czasami nieuniknione.
> "

> [...]

Dla mnie.. taka definicja "nagrody i kary" nie ma nic wspólnego z
wychowaniem. Wychowanie to termin cholernie szeroki.
Nagrody i kary odnoszą sie bardziej do posłuszeństwa, a to kompletnie
inna sprawa.
Można metodą nagród i kar "wychować" degenerata.
Dlatego jeśli ktoś mówi, że wychowanie to odpowiednie stosowanie nagród
i kar, to dla mnie jedynie puste słowa, pod którym nikt nie wie co sie
naprawdę kryje.

--
a...@p...onet.pl