Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?

1. Data: 2009-12-09 21:08:05

Temat: Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
news:hfp2ja$eos$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> dobra zuchy, szybki quiz.
> 15 osób potwierdzi, że jestem nie fajny i jutro nie piszę, ok?
> Macie czas do północy.
> Dobra, wystarczy 10 osób.
> Oczywiście na ich miejscu starannie bym sobie to przemyślał, ale niczego
> nie chcę sugerować. To jest Wasz wybór.
> Pozdrawiam.
> Marek Sender.
>
> P.S. czasem naprawdę warto się dobrze zastanowić!

Kiedy chce, to jest fajny....
Pytanie tylko, czy chce?

2. Data: 2009-12-09 21:14:41

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
> "Sender" <m...@k...pl> news:hfp2ja$eos$1@inews.gazeta.pl...

> Kiedy chce, to jest fajny....
> Pytanie tylko, czy chce?

Udaje, bo szuka kolesi i koleżanek ;-)
Biedny Serdelek potrzebuje wsparcia. ;D
Ed

3. Data: 2009-12-09 22:01:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 22:08:05 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

> Kiedy chce, to jest fajny....
> Pytanie tylko, czy chce?

On tak mimowolnie.
--

Ikselka.

4. Data: 2009-12-09 23:15:42

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Magdulińska pisze:
>
> No pacz, mało brakowało a ktoś ważny by się zirytował.
> Nie masz Skarbie gdzie aprobaty mi wyrażać?
> Mało masz wątków?
> Lepiej tutaj nie ryzykować, od serduszka radzę ;-)
> Pozdrawiam. MS

To nie moje słowa...

5. Data: 2009-12-09 23:17:18

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie masz Skarbie gdzie aprobaty mi wyrażać?
> Mało masz wątków?
> Lepiej tutaj nie ryzykować, od serduszka radzę ;-)

Ok.. ciachnąłeś tekst.
To nie była aprobata tylko stwierdzenie, ze jak chcesz, to potrafisz..
Nie jestem Skarbem dla Ciebie.

6. Data: 2009-12-09 23:37:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> Ok.. ciachnąłeś tekst.
> To nie była aprobata tylko stwierdzenie, ze jak chcesz, to
> potrafisz.. Nie jestem Skarbem dla Ciebie.

Czujesz respekt przed "panem" Senderem, co? Żadnych emotków ani głupich
gadek...

--
Pozdrawiam - Aicha (agent provocateur)

7. Data: 2009-12-09 23:41:16

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Czujesz respekt przed "panem" Senderem, co? Żadnych emotków ani głupich
> gadek...

Czeka na rozwój wypadków...

--

Paulinka od jutra nie Pałnika tylko Tołdi

8. Data: 2009-12-09 23:48:40

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czujesz respekt przed "panem" Senderem, co? Żadnych emotków ani głupich
> gadek...
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (agent provocateur)

Zazdrosnaś? Babo-Chłopie płci niewiadomej?

9. Data: 2009-12-09 23:51:05

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfpcbc$jc3$15@node2.news.atman.pl...

> Czeka na rozwój wypadków...

"Spierdalaj :)"
Lepiej bądź ostrożna - przy następnych nominacjach możesz zostać
ogłoszona... wiesz kim...
Ewentualnie Czarownica....
A swoją drogą.... dlaczego tak sama o sobie napisałaś?
Ktoś już Cię tak kiedyś nazwał?

10. Data: 2009-12-09 23:52:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Zazdrosnaś? Babo-Chłopie płci niewiadomej?

O Ciebie czy o niego? Tak czy owak - ROTFL.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Re: 2 matki
Re: 2 matki