Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?

21. Data: 2009-12-10 00:26:18

Temat: Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2009 01:14:19 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Do czasu ;)

Póki się węglik nie spiecze ;-PPP

--

Ikselka.

22. Data: 2009-12-10 00:30:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Póki się węglik nie spiecze ;-PPP

Ależ Ci zalazł za skórę ten twardziel.... :>

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

23. Data: 2009-12-10 00:48:45

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender wrote:

> Dobra, przyznaje, liczyłem bardzo na ten negatywny głos,
> ale i tak to było bardzo nie rozsądne.
> Po prostu naprawdę bardzo nierozsądne.
> I choć to nawet nie była szczerość,
> to za wszystko trzeba kiedyś zapłacić.

Podaj numer swojego konta. Chetnie dokonam wpłaty.

michał

24. Data: 2009-12-10 09:04:41

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
> "Aicha" <b...@t...ja>

> Osz Ty Mauuuuupo.
> Uczę się od Ciebie.

A pamiętasz, gdy Ci pisałem o uczeniu się na grupach dyskusyjnych?
Zapytałaś (cytuję z pamięci): "a czego?"
Teraz już wiesz. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

25. Data: 2009-12-10 13:14:42

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Magdulińska" <m...@o...pl>

> A pamiętasz, gdy Ci pisałem o uczeniu się na grupach dyskusyjnych?
> Zapytałaś (cytuję z pamięci): "a czego?"
> Teraz już wiesz. :-)

Wiem Robaczku- niestety....
Ale teg akurat nie chciałam się nauczyć...
Pozdrawiam serdecznie
Magda

26. Data: 2009-12-10 14:21:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem Robaczku- niestety....
> Ale teg akurat nie chciałam się nauczyć...

Rozumiem, że tego:

> Potrafisz tylko krzywdzić i ciągle masz jakieś
> paranoje
> Nie można Ci ufać, bo łżesz jak pies.
> oszust - albo świr, albo sadysta psychiczny.

też się nauczyłaś ode mnie?

No... to EOT. I adieu.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

27. Data: 2009-12-10 14:48:38

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że tego:

> też się nauczyłaś ode mnie?
>
> No... to EOT. I adieu.

Walnij się w mózgownicę!!!

28. Data: 2009-12-10 14:49:38

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że tego:

> też się nauczyłaś ode mnie?

Jedno z drugim ma nic wspolnego.
Ale co Ty możesz wiedzieć?!

Nie pomogą doktoraty, kiedy człowiek chamowaty!

29. Data: 2009-12-10 21:47:06

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Podaj numer swojego konta. Chetnie dokonam wpłaty.

Daj znać, to Ci potem oddam :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

30. Data: 2009-12-12 00:26:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:

> [...]
> Napisz na priva - chętnie pogadam - jeśli masz odwagę :D
> Paula, będę z Tobą szczera - babo - jesteś toksyczna i zdarza się, że
> ... można Ciebie odebrać jako gruboskórnego faceta.....
> Przeprosiłam, bo było mi niefajnie z myślą, że odebrałaś, że chcę
> potwierdzić, że jesteś ...... "psiną".
> Ale aż się czasami prosisz o porządny opiernicz.
> A przecież na pewno gdzieś tam w głebi jesteś wrażliwą, subtelną,
> delikatną KOBIETĄ!
> Daj się polubić. Swoją oschłością, szorstkością, etc. wiele tracisz.
> Ty jesteś bezinteresownie, czy też świadomie taka złośliwa?

Da się Ciebie jakoś do rany przyłożyć? :)

michał

Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?
Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?
Re: 2 matki
Re: 2 matki
Re: 2 matki