Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?

1. Data: 2009-12-09 22:17:18

Temat: Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:
> Witam,
> dobra zuchy, szybki quiz.
> 15 osób potwierdzi, że jestem nie fajny i jutro nie piszę, ok?
> Macie czas do północy.
> Dobra, wystarczy 10 osób.
> Oczywiście na ich miejscu starannie bym sobie to przemyślał, ale niczego
> nie chcę sugerować. To jest Wasz wybór.

Ja uważam, że Markowi Senderowi chyba by się przydało posiedzenie tutaj,
ale nie ukrywam, że nie przepadam za nim.

Ewa

2. Data: 2009-12-09 22:30:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Zanotowałem.

Nie strasz, twardzielu.
I nie wieszaj się, bo to i tak nie ma sensu. ;)

Ewa

3. Data: 2009-12-09 22:34:39

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sender" <marek

> Zanotowałem.
> MS

Zanotowałem Twoje zanotowanie. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
PS. Zaneguj pytanie:Kto uważa, że Marek Serdelek jest fajny?

4. Data: 2009-12-09 23:42:31

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Sender" <marek

> Zanotowałem Twoje zanotowanie. :)
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
> PS. Zaneguj pytanie:Kto uważa, że Marek Serdelek jest fajny?

Serdelki są OK - zwłaszcza w sosie pomidrowym. :D :D :D

5. Data: 2009-12-09 23:47:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> Serdelki są OK - zwłaszcza w sosie pomidrowym. :D :D :D

Tia... z papieru toaletowego i wymion. Błe.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

6. Data: 2009-12-10 00:07:06

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tia... z papieru toaletowego i wymion. Błe.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Babo!!! nie obrzydzaj...!
dawaj lepiej ten sok z gumijagód

7. Data: 2009-12-10 00:10:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Babo!!! nie obrzydzaj...!
> dawaj lepiej ten sok z gumijagód

Nie używasz magicznego słowa. Naucz się, to pogadamy.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

8. Data: 2009-12-10 00:23:50

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie używasz magicznego słowa. Naucz się, to pogadamy.

Abra kadabra :)
Poproszę następnym razem, a teraz dawaj Buniu pić, to Ci dwukrotnie
podziekuję.
I spirytu doleję. Qrka zniesia jaja i będzie impra.

Pozdrawiam
Magda

9. Data: 2009-12-10 04:55:52

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Tia... z papieru toaletowego i wymion. Błe.

Lubię wymiona, gotuje się całe wymię krowy dojnej, ugotowane kroi się na
plastry grubości około 2cm, wycina duże naczynia ("żyły") i poddusza w sosie
chrzanowym lub musztardowym - pychotka - jak ozorki.

10. Data: 2009-12-10 09:11:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Dobra, nie katuj się już tak mocno rozmową z kimś,
> za kim nie przepadasz, dzięki swoim proroczym odczuciom.
> Jedna osoba to jeden głos, a ty już swój oddałaś.

Eh tam, mam tyle głosu, ile sama sobie udzielę. :)

Ewa

Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?
Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?
Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?
Re: 2 matki
Re: 2 matki