Re: Kto zlecił zamach w Smoleńsku.

Data: 2019-09-25 08:55:45
Temat: Re: Kto zlecił zamach w Smoleńsku.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu środa, 25 września 2019 04:38:09 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> Wcale ta różnica nie jest cienka, ale diametralna, tylko że ty chyba nie
> zrozumiałeś o czym mówiłem. To wszystko o czym wyżej napisałeś, to sprawa
> wyłącznie właśnie sposobu dystrybucji dóbr w danym kraju, a to co wyprawiała
> ekipa Tuska to okradanie narodu polskiego głównie na rzecz państwa
> niemieckiego.
> Chyba nie uważasz, że cały naród niemiecki jest właśnie taką uprzywilejowaną
> grupą w stosunku do narodu polskiego i stąd okradanie Polski, bardzo aktywnie
> wspomagane przez Tuska, na rzecz Niemiec jest uprawnione:)

Nigdy nie brałem tego w takich kategoriach, że społeczeństwo polskie eksploatowane
jest przez społeczności zagraniczne, a tym bardziej w większym
stopniu od innych społeczeństw. Ale jeżeli, to świadczy o nieudolności
ekonomicznej i niekompetencji tamtego rządu, który to starał się ukryć
i zapewne ten drugi aspekt masz za powód do przypisywania mu szujostwa oraz to,
że zagraniczni złodzieje ukrywali dla własnych korzyści ich niekompetencje.
Dla mnie to jest pewien argument, ale za mało, by tak się kategorycznie
wypowiadać, ja bardziej wtedy, kiedy ich wybierałem zwracałem uwagę na to, że
obiecywali chronić przed represjami i dyskryminacją niektóre grupy, jak
nowe mniejszości wyznaniowe czy bezwyznaniowców, co robili w bardzo mizernym stopniu,
a PiS jest jeszcze gorszy pod tym względem. Gospodarką mało się
interesowałem, szczególnie w kontekście dobrobytu i demografii warstwy tzw.
proletariatu, która obecnie wyrosła na priorytet. PiS foruje model
monokulturowy, solidarystyczny i klerykalny, który wymierzony jest jawnie
przeciwko ambicjom globalizującej się polskiego pochodzenia postępowej warstwy
mieszczańskiej i drobnomieszczańskiej, działa jako hamulcowy przy jej tworzeniu
i wzroście, przeciwstawiając jej elektorat z innej grupy drobnomieszczaństwa -
pochodzących w pierwszym pokoleniu ze wsi nowych przybyszy, tzw. słoików oraz
zwyczajnego proletariatu miejskiego i wiejskiego oraz chłopstwa. Mieszczaństwo
zasiedziałe i zglobalizowane musi znosić ich konserwatywne, uwłaczające osądy,
na które nie było wystawione nawet za komuny, ani za sanacji. Platforma
w Polsce co usiłowała, to zrobić rewolucję burżuazyjną, jednak nieudolnie
i to ze względu na priorytet tej rewolucji olała sprawę zwalczania złodziei
zagranicznych, tak to widzę.