Kto zlecił zamach w Smoleńsku.

1. Data: 2016-11-26 10:16:59

Temat: Kto zlecił zamach w Smoleńsku.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=RWbjb6dYveA

--
XL

2. Data: 2019-08-17 06:43:12

Temat: Re: Kto zlecił zamach w Smoleńsku.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 26 listopada 2016 10:17:00 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> https://m.youtube.com/watch?v=RWbjb6dYveA
>

> --
> XL

przecież piszę o tym od lat.
tusk, putin i merkelowa,
tajni-nie tajni przedstawiciele "służb" zawichrowanych i chorych
samych z siebie, pocztylionie.

3. Data: 2019-08-17 14:56:47

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.08.19 um 06:43 schrieb j...@o...pl:

> przecież piszę o tym od lat.
> tusk, putin i merkelowa,
> tajni-nie tajni przedstawiciele "służb" zawichrowanych i chorych
> samych z siebie, pocztylionie.

A piloci, Kaczynscy, USA, Watykan, Izrael ...?

--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-08-17 17:04:15

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Aug 2019 21:43:12 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <8...@g...c
om>
od j...@o...pl :

>przecież piszę o tym od lat.
>tusk, putin i merkelowa,
>tajni-nie tajni przedstawiciele "służb" zawichrowanych i chorych
>samych z siebie, pocztylionie.

7. Obsesja spisku. Najlepiej międzynarodowego, ale wróg wewnętrzny też jest
konieczny. Do
tego dochodzi nacjonalizm i ksenofobia. Tu nie potrzeba żadnego komentarza.
Informacji o
spiskach pełno w rządowej telewizji i na ustach prominentnych polityków. Najwięcej
dziesiątego każdego miesiąca, w przemówieniach z kilkustopniowej drabinki i w
okrzykach
wielotysięcznego tłumu z pochodniami. Ale i mistrale są dobrą okazją do ujawnienia
światowego spisku ponad naszymi głowami.

5. Data: 2019-08-17 17:49:45

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.08.19 um 17:04 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> [...]
> wielotysięcznego tłumu z pochodniami. Ale i mistrale są dobrą okazją do ujawnienia
> światowego spisku ponad naszymi głowami.

Rzecz w tym, ze ci prominentni politycy w zaden spisek nie wierza.
Podaja go tlumowi z pochodniami.
Elity, miedzynaarodowa finansjera, Zydzi, Niemcy, Rosjanie, LGBT,
neomarksisci, feministki, ateisci, totalna ...

6. Data: 2019-08-17 18:34:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/08/2019 o 16:49, Silvio Balconetti pisze:
> [...]
om>

> Rzecz w tym, ze ci prominentni politycy w zaden spisek nie wierza.
> Podaja go tlumowi z pochodniami.
> Elity, miedzynaarodowa finansjera, Zydzi, Niemcy, Rosjanie, LGBT,
> neomarksisci, feministki, ateisci, totalna ...

21,7 tys. katechetow kosztowalo 1,5 mld zl w 2018, nie wiem co jest
bardziej przykre, pieniadze cy ci ludzie, kazdy musi znalezc swoje
pieniadze i zarobic na zycie

--
gazebo

7. Data: 2019-08-18 02:26:05

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-17 17:49, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
om>

> Rzecz w tym, ze ci prominentni politycy w zaden spisek nie wierza.
> Podaja go tlumowi z pochodniami.
> Elity, miedzynaarodowa finansjera, Zydzi, Niemcy, Rosjanie, LGBT,
> neomarksisci, feministki, ateisci, totalna ...

A 'Der Spiegel' donosi...

https://www.dw.com/pl/der-spiegel-ludzie-putina-d%C4
%85%C5%BC%C4%85-do-rehabilitacji-paktu-ribbentrop-mo
%C5%82otow/a-50061508?maca=pl-Twitter-sharing

8. Data: 2019-08-18 13:51:20

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.08.19 um 02:26 schrieb Izaura:
> [...]
om>

> A 'Der Spiegel' donosi...
>
> https://www.dw.com/pl/der-spiegel-ludzie-putina-d%C4
%85%C5%BC%C4%85-do-rehabilitacji-paktu-ribbentrop-mo
%C5%82otow/a-50061508?maca=pl-Twitter-sharing

Jeszcze nie przeczytalem - kupilem i poczytam w podrozy, bo znowu
wyjezdzam, ale chyba tam o Smolensku nic nie ma?
Chyba ze

https://tinyurl.com/y62v9c9k

9. Data: 2019-08-18 22:30:29

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-18 13:51, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
om>

> [...]
>>

> Jeszcze nie przeczytalem - kupilem i poczytam w podrozy, bo znowu
> wyjezdzam, ale chyba tam o Smolensku nic nie ma?

Oj, tam... żeś sie drzewa czepił...

https://twitter.com/jakubwiech/status/11629890187092
09088

10. Data: 2019-08-31 22:11:06

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 14:56:48 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> A piloci, Kaczynscy, USA, Watykan, Izrael ...?

O tym to może ty opowiedz, natomiast ja opowiem o Niemcach, D. Tusku i A. Merkel oraz
Rosjaninie W. Putinie.

Wszyscy oni pracowali w dawnych służbach specjalnych; Tusk i Merkel w STASI,
Putin z KGB gościnnie w STASI też.

Pomimo, że starano się zniszczyć wszelkie dowody, to np. dowody o obecności
Merkelowej w rozpracowaniu operacyjnym pisarza opozycyjnego się zachowały,
tak jak o pobycie Putina w NRD jako członka również STASI.

Obecna ,,żelazna dama" Unii Europejskiej, Angela Merkel, na początku lat 80-ych
była szefową wydziału agitacji i propagandy FDJ, komunistycznej młodzieżówki
Socjalistycznej Partii Jedności Niemiec. Jej protektorami, jako członkini
komisji zakładowej Akademii Nauk DDR, byli Wolfgang Schnur i Lothar de Maiziere,
którzy na terenie DDR tworzyli oddziały zachodnioniemieckiej Chrześcijańskiej
Unii Demokratycznej (CDU). Obaj okazali się agentami STASI, którą z ramienia
NKWD kierował generał Iwan Sierow. STASI miała agentów w całej Europie, a w Polsce
jednym z nich był OSCAR, podwójny agent STASI i UB, aktywnie działający
w gdańskiej Solidarności. Agent ten do dziś nie został ujawniony.

Pomimo tego, iż nikt nie jest w stanie przedstawić dowodów na piśmie,że Oscarem,
wspólnym agentem NRD-owskiej STASI i PRL-owskiej SB był właśnie Donald Tusk,
to jednak informację tę potwierdza wielu były funkcjonariusz zarówno STASI,
jak i SB. Oczywiście takie dowody zawierają utajnione archiwa STASI w Niemczech
i NKWD na Łubiance, ale istnieje też szansa, że kiedyś takie dokumenty wyciekną
i ujrzą światło dzienne po latach, jak np. miało to miejsce w przypadku Lecha Wałęsy
TW Bolek.

Dr Hanna Labrenz Weiss, cytowana w dniu 01.07.2013 na portalu Fronda.pl stwierdza:
,,Donald Tusk to płatny współpracownik STASI o pseudonimie OSCAR. Dokumenty znajdują
się w niemieckim urzędzie o nazwie BstU".
Tusk, wtedy premier, nie zareagował na te słowa, ani nawet nie wytoczył Frondzie
procesu, pomimo, że dalej napisano:
,,Prawda jest brutalna, obecny premier tak zwanej III RP, Donald Tusk
to pospolity bandyta i szubrawiec, złodziej i sprzedawczyk,
z powodu którego wielu działaczy Solidarności nie tylko na Wybrzeżu Gdańskim
traciło życie, zdrowie, a w najlepszym wypadku wolność."

W każdym razie dla każdej z tych 3 osób sprawą wagi najwyższej było POgnębienie
narodu polskiego - nawet nie łudź się, że aby okraść Polskę na kilkaset miliardów
i tym samym osłabić, na jak najdłużej i na ile tylko się da, nasz kraj,
cofnęliby się przed zabójstwem, zwłaszcza zabójstwem patriotów,
w tym prezydenta, który im w tym najbardziej przeszkadzał.

pozdrawiam,
jacek

Who is Owsiak.
Jak pokonać depresję