Kto zlecił zamach w Smoleńsku.

51. Data: 2019-10-11 04:24:02

Temat: Re: Kto zlecił zamach w Smoleńsku.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Skiorvensen napisał:

> [...]
RP,

-plagiator-patologiczny.html

Sorki Kviat. Myślałem, że link, który podałeś, jest związany z TVN lub Wyborczą,
a ich informacji naprawdę nie mam ochoty ani czasu weryfikować, bo sprawdzasz,
sprawdzasz, a tu kłamstwo za kłamstwem, a kilka godzin czasu na marne idzie. To co za
sens?
Tu jednak podałeś pożyteczny link, za co jestem wdzięczny.
Jeśli idzie o meritum sprawy, to pewnym jest, że Komorowski nie wytoczy
procesu Sumlińskiemu, bo coż mu z tego, że udowodniłby, iż Sumliński przy opisie
spotkania w Białej Podlaskiej dwa razy zerżnął krótkie fragmenty tekstu
z jakiejś powieści, skoro padające w książce zarzuty wobec niego mogłyby zostać
udowodnione. I pewnie z tego obaj panowie doskonale sobie zdają sprawę.
Jednak dziwi mnie, że Sumliński, chyba aby uartystycznić swoją książkę i ku swej
własnej próżności zdecydował się na zabieg, który w tak poważnych sprawach
nigdy miejsca mieć nie powinien.

01.09.2016, godz. 15:40
Sumliński prawomocnie uniewinniony. Sąd: "to była prowokacja".

Pod koniec zeszłego roku zapadł wyrok I instancji.
"Wojciech Sumliński niewinny - uznał Sąd Rejonowy Warszawa-Wola. Inny oskarżony w
procesie Aleksander L., były żołnierz WSI, jest winny. Sąd skazał go na 4 lata
więzienia w procesie dotyczącym domniemanej korupcji przy weryfikacji WSI. W 2009
roku dziennikarz i Aleksander L. zostali oskarżeni o powoływanie się na wpływy w
Komisji Weryfikacyjnej WSI i podjęcie się załatwienia pozytywnej weryfikacji oficera
WSI płk. Leszka T. Jak powiedziała w mowie końcowej mecenas Konstancja Puławska,
która broniła dziennikarza, Sumliński był tylko zającem, by ustrzelić tura. Chodziło
o usunięcie z życia politycznego Antoniego Macierewicza" - informowaliśmy w grudniu.

Z kolei dzisiaj Sumliński podał na społecznościowym portalu, że wyrok jest
prawomocny.

" Tym samym Sąd Okręgowy w Warszawie podtrzymał uniewinniający mnie wyrok sądu
pierwszej instancji - Sądu Rejonowego dla Warszawy Woli - podkreślając, że byłem
ofiarą tego procesu, cała zaś sprawa była prowokacja służb specjalnych skierowanych
zarówno przeciwko mnie jak i komisji weryfikującej żołnierzy WSI. Jednocześnie Sąd
Okręgowy w Warszawie podtrzymał - wbrew stanowisku Prokuratury !!! - wyrok 4 lat
bezwzględnego więzienia dla pułkownika Aleksandra Lichockiego, uznając go za
współsprawcę prowokacji i kombinacji operacyjnej."

Wojciech Sumliński jest niewinny, ale kiedy karę poniosą autorzy tej prowokacji?

pozdrawiam,
jacek