Who is Owsiak.

1. Data: 2016-11-26 10:14:00

Temat: Who is Owsiak.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Resortowe dzieci wciąż robią was w...
https://m.youtube.com/watch?v=Zi6kw_3DkfA

--
XL

2. Data: 2016-11-26 11:26:23

Temat: Re: Who is Owsiak.
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-26 o 10:14, Ikselka pisze:
> Resortowe dzieci wciąż robią was w...
> https://m.youtube.com/watch?v=Zi6kw_3DkfA

Czy już ci pisałem, że jesteś pierdolnięta?
Nie chce mi się słuchać tych bredni, ale istotne jest to, że trzeba mieć
nieźle nasrane w głowie, żeby winą dziecka było kim byli lub czym
zajmowali się jego rodzice.

Jeżeli jego ojciec był milicjantem, to powinnaś się cieszyć, że wyrósł
na normalnego.
Ty jesteś rasistką, katolicką fanatyczką z ciągotami faszystowskimi.
Strach się bać jak wychowujesz dzieci.
Takich rodziców jak ty i jakiego ojca miał Owsiak należy dzieciom
współczuć, a nie je potępiać. To nie ich wina.
To nie wina twoich dzieci, że mają taką matkę jak ty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2016-11-26 11:28:51

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-26 o 10:14, Ikselka pisze:
> Resortowe dzieci wciąż robią was w...

No właśnie. Kaczyński wciąż robi was w...
Cieszę się, że w końcu to zauważyłaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2016-11-26 13:21:39

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-26 o 10:14, Ikselka pisze:
> Resortowe dzieci wciąż robią was w...

Tu masz jeszcze o resortowych dzieciach. O tym jak cię robią w konia:
http://wyborcza.pl/7,75968,21027001,olejnik-ludzie-z
-przeszloscia-maja-wielka-przyszlosc-z-pis-em.html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2016-11-26 13:49:28

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-11-26 11:26, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> [...]
> zajmowali się jego rodzice.
>
> Jeżeli jego ojciec był milicjantem, to powinnaś się cieszyć, że wyrósł

Szkoda, że nie komunisty.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

6. Data: 2016-11-26 13:58:01

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-26 o 11:26, Kviat pisze:

> Czy już ci pisałem, że jesteś pierdolnięta?

Pobieżnie sprawdziłem i nie. Chyba dusiłeś to w sobie - to niezdrowe.

Dębska

7. Data: 2016-11-26 14:15:13

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-26 o 13:58, Przemysław Dębski pisze:

> Pobieżnie sprawdziłem i nie.

Dziękuję, że ci się chciało.

> Chyba dusiłeś to w sobie

Po co zgadujesz? Nie prościej zapytać?

> - to niezdrowe.

Niezdrowe to jest życie w okopach albo mieszkanie w państwie pełnym
rasistów i fundamentalistów religijnych.

Pozdrawiam
Piotr

8. Data: 2016-11-26 15:10:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Dziękuję, że ci się chciało.

> Po co zgadujesz? Nie prościej zapytać?

> Niezdrowe to jest życie w okopach albo mieszkanie w państwie pełnym
> rasistów i fundamentalistów religijnych.

Wiem - przecież właśnie dlatego wróciłeś z Izraela brzydkiej do Polski,
czyż nie?
:->

--
XL

9. Data: 2016-11-26 16:48:40

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-26 o 14:15, Kviat pisze:

> Dziękuję, że ci się chciało.

Do usług.

> Po co zgadujesz? Nie prościej zapytać?

Na grupie która ma w nazwie psychologia, taki sposób dochodzenia do
prawdy jest metodologicznie niepoprawny ;)

> Niezdrowe to jest życie w okopach

Bez dwóch zdań

> albo mieszkanie w państwie pełnym
> rasistów

Zrównujesz brak akceptacji dla innej (konkretnej)
kultury/zachowań/zamiarów z rasizmem. Kiedyś już o to pytałem - dlaczego
ci których nazywasz rasistami nic nie mają do skośnookich, których u nas
pełno. Czemu bary zwane popularnie chińczykami nie płoną, a ich
właściciele nie znikają w tajemniczych okolicznościach? Dlaczego w tym
kraju jak mówisz pełnym rasistów, można spokojnie iść z kebabem po ulicy
bez posądzenia o kolaborację - wszak wiadomo jakie ręce ten kebab
przyrządziły i podały. Kiedyś w latach 90-tych na ulicy często można
było spotkać skinheadów, pojedynczo albo w grupach, teraz tego nie widzę.

> i fundamentalistów religijnych.

Ilu tych fundamentalistów potrafisz wymienić z imienia i z nazwiska?
Pewnie nr.1 to Chazan. Kto następny?

Ale oczywiście nie sposób się nie zgodzić, iż mieszkanie w państwie
pełnym rasistów i fundamentalistów religijnych jest niezdrowe. Tu pełna
zgoda. I myślę, że nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie temu zaprzeczał.

A wogóle ... to jesteś zdrowy ? Bo w sumie to chyba nie powinieneś, ze
względu na przebywanie w środowisku pełnym tak wielu szkodliwych dla
zdrowia czynników;)

Dębska

10. Data: 2016-11-26 17:05:38

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-26 o 13:49, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-11-26 11:26, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> Szkoda, że nie komunisty.

Spartoliłaś.

Dębska

Jak pokonać depresję
Macierewicz to ruski agent
" komuniści i złodzieje "
Fałszywe przeprosiny
Czy Wojsko Polskie stanie w obronie obywateli przeciwko zbrodniarzom z Pis?